Annons:
Etikettjedward
Läst 986 ggr
AmandaJE
10/13/13, 2:43 PM

Ert bästa minne

Vad är ditt bästa minne med/av killarna? När du fick träffa dem? När du såg dem på TV första gången? Berätta! 😃

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Annons:
AmandaJE
10/13/13, 2:44 PM
#1

Själv har jag så många, men antagligen de två gånger jag såg dem och främst när jag fick träffa dem och få kramar och pussar haha :') Var så kul för Liam blev lite arg på mig för att jag frågade killarna om pussar, kunde bara inte missa det liksom.. ☺️

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

medde
10/15/13, 11:21 AM
#2

Bästa minne.. Hm,, Tror det nog är ett litet eget mötesom råkade hända i ett garage och bara vi inga andra, samt privata DM på twitter. men som sagt det finns många bra minnen som är lite "hemliga"

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AmandaJE
10/15/13, 12:31 PM
#3

#2 Medde okej, det låter som härliga minnen! 😃

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

medde
10/15/13, 12:34 PM
#4

Mycket bra minnen..😉

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AmandaJE
10/16/13, 11:28 PM
#5

Hihi det förstår jag! 😃

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

AmandaJE
11/16/13, 12:15 AM
#6

Längtar verkligen efter dom! :O

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Annons:
michellan97
11/17/13, 10:07 PM
#7

Jag såg dom live i Linköping och var ca 5 cm från att nudda nån av killarnas hår, haha. Absolut bästa minnet! 😛😃❤️

Michelle

"Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya"

AmandaJE
11/19/13, 11:15 AM
#8

#7 haha åh nej vad härligt!! :D Har nuddat deras hår, de var rädda för att jag skulle förstöra deras frisyr dock! xD

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Upp till toppen
Annons: