Annons:
Etikettvideoklipp-foton-med-mera
Läst 929 ggr
medde
2013-08-26 14:31

Jedward på Ibiza

Tvillingarna har varit ute en liten semester. Närmare bestämt Ibiza.. Här är några klipp från deras tid där..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
medde
2013-08-26 14:31
#1

🌺

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
2013-08-26 14:33
#2

Jedward and Tara saying hello from the deep blue sea

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

fliza
2013-08-27 21:00
#3

Dom verkar ha riktigt kul, men vet inte vad att skriva om Tara numera, 😕

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

AmandaJE
2013-08-31 17:21
#4

#3 Vad exakt menar du då? ;/ :(

Ser riktigt härlig ut att bada och åka runt i alla fall! :)

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

medde
2013-09-03 19:25
#5

#4 Jag vet nog vad fliza tänker på.. Många fans har reagerat på att flera ggr då tvillingarna är ute och träffar på fans, så stannar dom och pratar osv. Men Tara rycker i i dom och tycker dom ska gå. Det har varit uppe flera klick på det inne på tuben. Tror det är det hon tänker på

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AmandaJE
2013-09-03 23:41
#6

Medde, aha! :( Det har jag inte hört, om du/någon har tid får ni gärna länka till de klippen! Tack! 🌺

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Annons:
medde
2013-09-04 09:07
#7

Jag kan leta och se vad jag kan finna, om inte så ska jag lyssna med fliza. Hon kanske vet var det finns att finna.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AmandaJE
2013-09-05 08:46
#8

Okej, tack så mycket! :)

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Upp till toppen
Annons: