Annons:
Etikettvideoklipp-foton-med-mera
Läst 1945 ggr
medde
8/6/13, 6:42 PM

Jedward inför jul

Inte för man ser mycket, men man kan ju lyssna då det här är inför julen. Så här mitt i sommaren

Jedward recording for The Slammer Christmas special

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Gittan
8/15/13, 8:44 AM
#1

Alltid en början.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


fliza
8/31/13, 7:21 PM
#2

#1 precis =)

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

medde
9/3/13, 7:26 PM
#3

Tänk det ÄR inte så länge kvar till det faktiskt är jul.. Hua snö och slask,,,

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AmandaJE
10/5/13, 9:50 AM
#4

Nu är det faktiskt inte alls långt kvar till jul ju ☝️ Nu börjar jag känna stress för att köpa julklappar haha! 😊

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

medde
10/15/13, 11:18 AM
#5

Det är även lovats lite snö här över under torsdagen. Men sagt snart är det jul igen, Vet inte om jag kan säga att jag verkligen längtar dit

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AmandaJE
10/16/13, 11:32 PM
#6

Hört att det kanske kommer snöa här på fredag! 😮

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Annons:
AmandaJE
11/16/13, 12:04 AM
#7

Det är ju faktiskt julafton snart :O

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

AmandaJE
11/16/13, 12:04 AM
#8

Måste börja köpa julklappar!! 😮

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

AmandaJE
11/21/13, 3:13 PM
#9

Jag börjar stressa mig själv ang. det här haha xD

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Upp till toppen
Annons: