Videoklipp / foton med mera

Jedward inför jul

2013-08-06 18:42 #0 av: medde

Inte för man ser mycket, men man kan ju lyssna då det här är inför julen. Så här mitt i sommaren

Jedward recording for The Slammer Christmas special

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥ 

Anmäl
2013-08-15 08:44 #1 av: Gittan

Alltid en början.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Anmäl
2013-08-31 19:21 #2 av: fliza

#1 precis =)

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

Anmäl
2013-09-03 19:26 #3 av: medde

Tänk det ÄR inte så länge kvar till det faktiskt är jul.. Hua snö och slask,,,

Anmäl
2013-10-05 09:50 #4 av: AmandaJE

Nu är det faktiskt inte alls långt kvar till jul ju Får idé Nu börjar jag känna stress för att köpa julklappar haha! Förlägen

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Anmäl
2013-10-15 11:18 #5 av: medde

Det är även lovats lite snö här över under torsdagen. Men sagt snart är det jul igen, Vet inte om jag kan säga att jag verkligen längtar dit

Anmäl
2013-10-16 23:32 #6 av: AmandaJE

Hört att det kanske kommer snöa här på fredag! Förskräckt

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Anmäl
2013-11-16 00:04 #7 av: AmandaJE

Det är ju faktiskt julafton snart :O

www.LesPhotos.blogg.se

Anmäl
2013-11-16 00:04 #8 av: AmandaJE

Måste börja köpa julklappar!! Förskräckt

www.LesPhotos.blogg.se

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.