Annons:
Etikettjedward
Läst 1064 ggr
[jedicated_cajsa]
7/26/13, 7:04 PM

Jedward ska byta namn

Ja, ni läste rätt…

Tydligen, enligt independent.ie ska tvillingarna numera heta John och Edward Grimes som artistnamn istället för Jedward. De vill nämligen att folk ska ta dem seriösare, genom att byta artistnamn.

Vad tycker ni om detta?

Artikel: http://www.independent.ie/entertainment/meet-the-artist-formerly-known-as-jedward-were-just-john-and-edward-now-29450394.html

Annons:
medde
7/26/13, 7:21 PM
#1

Bra tycker jag. Det ser nog mera seriöst ut. Men samtidigt så är dom just Jedward..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Månmara
7/27/13, 1:45 PM
#2

Tycker det är löjligt. Varför skulle namnet ha något med deras "seriousness" att göra? Istället för att byta namn borde de visa att "Jedward" kan vara något seriöst också.

Lilldockan
7/29/13, 12:55 PM
#3

Jedward ska va Jedward och inte annat.

___________________________
Bäst på iFokus: Barnens, Djurparker, Jedward

Gittan
7/31/13, 4:59 PM
#4

Visst Jedward är Jedward.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Lilldockan
7/31/13, 5:36 PM
#5

Så är de bara.

___________________________
Bäst på iFokus: Barnens, Djurparker, Jedward

Dipsie'n'Poo
7/31/13, 10:02 PM
#6

Ahaa, hörde att dem skulle byta namn men trodde inte på det. 🤐 Men det var tydligen sant.

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Annons:
Gittan
8/1/13, 12:56 PM
#7

Det verkar så. Tycker som sagt det är synd.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


AmandaJE
8/1/13, 3:10 PM
#8

Gillar det faktiskt inte :(

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

LeeKnow
8/1/13, 7:44 PM
#9

Ska de verkligen byta namn? Läste en annan intervju där se INTE skulle byta? :/ De borde visa att Jedward kan vara seriösa inte byta namn :P

AmandaJE
8/1/13, 9:23 PM
#10

#9 Åh, kan du länka till den intervjun? 😃

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

LeeKnow
8/1/13, 11:29 PM
#11

#9 Minns inte var jag såg den tyvärr.. :/

Lilldockan
8/2/13, 1:13 PM
#12

#9 hoppas du ha rätt.

___________________________
Bäst på iFokus: Barnens, Djurparker, Jedward

[jedicated_cajsa]
8/6/13, 12:13 PM
#13

Vissa säger att de ska byta namn, och vissa inte. Men tvillingarna "retweetade" den här artikeln som jag länkade till, så det kanske är sant. :(

Men jag tycker att de borde heta Jedward, annars blir det inte riktigt samma sak längre. De borde kunna bli seriösa ändå.

Annons:
AmandaJE
8/6/13, 1:49 PM
#14

#13, håller faktiskt med!

..Men vill ju ha kvar deras galna sidor ändå ju.. :(

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

medde
8/6/13, 6:19 PM
#15

Tror inte deras "galna" sidor kan försvinna.. Samt att dom kommer ju fortsätt med samma projekt som vanligt. som exempel Keiht Lemon osv.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[jedicated_cajsa]
8/7/13, 11:36 AM
#16

#14 Ja, jag gillar deras lite mer "galnare" sida också, för det är den som gör dem till Jedward.

#15 Jag håller också med dig, Medde, deras "förvandling" kommer nog inte bli  så stor eftersom deras personligheter sitter kvar, ingen kan ändra på dem. 🙂

medde
8/7/13, 11:40 AM
#17

#16 Visst blir det nog så.. Vi tänker lika du och jag=)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: