Annons:
Etikettövrigt-random
Läst 761 ggr
AmandaJE
5/7/13, 9:38 AM

I had a dream!

Haha ja, jag drömde att någon ny låt av Jedward spelades på tv:n/radion och jag hade inte hört den förut! :O Fick ju nästan panik haha 😃

Någon annan som drömt något om killarna? Har drömt en massa kul förut med, haha de räddade mig en gång från några fiender som invarderade min stad! 😉

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Annons:
Lellson
5/7/13, 1:28 PM
#1

Jag drömde en gång att jag gick ut i pyjamas mitt i natten och mötte Edward med massa andra fans och sen när alla gick kom John ut och jag fick en lång jedhug av honom :') Det var nog den bästa drömmen jag haft med dom :)

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

AmandaJE
5/7/13, 3:58 PM
#2

Aww! :'D Jag älskar att drömma om tvillingarna haha, drömmer alltid så konstiga, overkliga drömmar då xD liksom, vad gjorde killarna i min stad när den invarderades.. 😂

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Lellson
5/7/13, 5:03 PM
#3

Jag drömmer alltid konstiga drömmar, jag drömde en gång att Edward var i mitt rum och jag satt i min säng och stirrade på honom och sen öppnade någon dörren och han sprang ut. Och jag började gråta i drömmen xD Tror jag drömde om dom inatt men minns inte vad :)

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

AmandaJE
5/7/13, 7:58 PM
#4

Haha drömmar kan vara roliga xD

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Lellson
5/7/13, 9:40 PM
#5

#4 Haha ja :)

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

medde
5/12/13, 9:39 AM
#6

😃

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Upp till toppen
Annons: