Annons:
Etikettövrigt-random
Läst 921 ggr
medde
4/30/13, 11:43 AM

Varför jedhead

Jag tycker det inte behövs förklaras varför. Det är så självklart. Men det här klippet säger faktiskt mer än 1000 ord

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
[jedicated_cajsa]
5/1/13, 10:30 AM
#1

Vilken fin video! Jag älskar alla de här "fan filmerna" för de visar som sagt hur fantastiska John och Edward är :D

medde
5/1/13, 11:00 AM
#2

#1 Instämmer helt med dig

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

LeeKnow
5/6/13, 12:04 AM
#3

När ni ändå pratar om det här.. :P 

Har någon tips på hur man ska få tillbaka intresset för tvillingarna? :P

Har tappat intresset helt och hållet men jag vill ju inte! XD Vill vara ett Jedhead….

AmandaJE
5/6/13, 8:17 PM
#4

Ojoj D: jag vet vad du kan göra, du kan titta på alla filmer och program från förut som är dina favoriter där du vet att killarna kommer få dig att skratta! :D Sedan kan du även söka runt efter bilder på dem på google och välja någon som är din favorit och göra något roligt med den! :D

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Lellson
5/6/13, 9:22 PM
#5

Älskar att kolla på fanvideos :D

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

[jedicated_cajsa]
5/6/13, 9:24 PM
#6

#3 Jag förstår vad du menar, det är svårt att ge dig ett tips :(

Men du kanske helt enkelt bara behöver ta en kort paus, eller så kan du göra precis som AmandaJE skrev.

Lyssna på deras gamla musik för att få lite variation, om du inte har provat det förut :)

Annons:
LeeKnow
5/6/13, 10:30 PM
#7

Problemet är att alla deras videor får mig att gapskratta XD Har försökt att lyssna på musik, kolla bilder och videor men de funkar ju inte :( Tycker de är bra men jag får inte tillbaka särskilt mycket intresse eller så… Ska även säga 2 saker som jag vet att jag kommer bli hatat för.. Det är 1. Ibland skäms jag nä jah ser deras videor för de är så galna och skulle aldrig våga själv. 2. Ibland stör jag mig verkligen på Edward.. Han kan bli en sån diva ibland, Men samtidigt så är han ju så otroligt söt och ibland helt galen såå…. Blandade känslor :P (Grattis kicka mig ur gruppen om ni vill….)

LeeKnow
5/6/13, 10:32 PM
#8

Och jag känner fortfarande när dom gör nya skivor så kommer kag köpa de, och jag SKA på konserter..

AmandaJE
5/6/13, 11:02 PM
#9

Har du sett dem någon gång? =) För annars är jag nästan säker på att en jedhug kan lösa detta! :D

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

LeeKnow
5/7/13, 8:07 AM
#10

Haha jaa en Jedhug hjälper 3kanske 5 dagar XD

AmandaJE
5/7/13, 9:35 AM
#11

Neej, jag lever fortfarande på mina jedhugs och jedkisses jag fick 1:a Augusti 2013, det är typ 1 år sedan 😍

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

LeeKnow
5/7/13, 1:07 PM
#12

1 Augusti 2013 har inte vart än ;) Men förstår vad du menar :) Haha jag vill ha mera men är alldeles för feg o kommer aldrig få träffa de mer :P

AmandaJE
5/8/13, 12:03 PM
#13

Oj menade 2012 :'D

Jo det kommer du säkert! :)

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Annons:
medde
5/12/13, 9:39 AM
#14

#7 Inte tar jag bort dig för du inte vet och har tankar som att du inte vet..  Men allt går ofta upp och ned. Men jag tror några fans vill att dom ska vara här ofta. Men om vi tar andra kändisar så är det inte heller här ofta. Tvillingarna har skämt bort oss i landet att göra sina besök här ofta. Men dom får mer att göra och tiden blir då knappare.. Men dom kommer inom kort det är jag hundra på, och det hela är inte från deras sida utan det är vilka som bokar dom för spelningar. Men som sagt dom kommer att jobba i studion här det vet vi i alla fall säker.

Det du skrev om Edward kan jag inte hålla med dig om alls, då jag har haft flera samtal med han och ser just han den som "mogna" ,, Men så är det i allt alla tycker olika.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

LeeKnow
5/12/13, 1:34 PM
#15

#14 På sätt o vis är det bra att de har fullt upp ;) Nää alla behöver ju inte tycka som jag :P men hag tycker han kan bli väldigt divig ibland iallafall

Jedward
5/12/13, 9:48 PM
#16

Ingen är divig. Jedward är bara bäst

medde
5/13/13, 9:23 AM
#17

Smaken är helt olika och alla tycker så även. Jag tycker tvillingarna uppvisar ett väldigt gott uppförande, men man ska aldrig glömma dom är människor dom med och har sin rätt att bli trötta på allt och ha en dåligt dag som vi alla kan ha. I bland ställs det nog lite för stora krav på dom,

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: