Annons:
Etikettsajten-och-ifokus
Läst 837 ggr
medde
2013-02-28 18:53

Medarbetare sökes

Nu söker vi på en sajten  ett riktigt "Jedhead" som Medarbetare.

Vi söker en person som brinner för tvillingarna och Jedward iFokus och för det allt som har med jedpower  att göra. Vi söker en person som gillar att skriva. Vi söker en person som vill vara med och ta ansvar och som kan tillbringa lika mycket tid på Jedward iFokus som på andra sidor på internet.

Vi söker en person som utöver att delta i den dagliga aktiviteten på sajten även kan bidra till att den utvecklas i en positiv riktning genom att bjuda in nya medlemmar och genom att se till att god stämning råder i forumet. Men skolan och läxor måste naturligtvis komma i första hand.

Känner du att det här kan vara någon för dig, och att du vill vara med i det duktiga gänget av Medarbetare på sajten.

Så ta kontakt  med medde via pm

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Lellson
2013-03-01 19:04
#1

Jag har skickat ett PM :) Jag är intresserad :)

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

medde
2013-03-01 19:06
#2

Jag har fått pm och kommer höra av mig undre helgen=)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Lellson
2013-03-01 19:07
#3

Okej :)

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

AmandaJE
2013-03-03 17:12
#4

Medde, Fick du mitt PM för någon dag sedan? Blev lite osäker nu ang. om jag skickade det eller inte! 🙂

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

medde
2013-03-03 19:48
#5

Jodå jag har fått, det är bara att helgen varit så fullspäckad och tiden har inte varit med på min sida. Men ska ta i tur med detta nu direkt i veckan.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AmandaJE
2013-03-03 20:33
#6

#5 Okej! 😃

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Annons:
medde
2013-03-07 21:52
#7

Jag pm:ar er i morgon..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AmandaJE
2013-03-07 21:53
#8

#7 Okej! 🙂

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Upp till toppen
Annons: