Annons:
Etikettvåra-egna-bilder-och-möten
Läst 1539 ggr
medde
2/4/12, 6:21 PM

Har ni mött Jedward på riktigt?

Har ni träffat tvillingarna på "riktigt"?  Var det precis som ni trott eller var det mycket bättre?

Min dotter har mött dom nu flera gånger. Men i det första mötet blev det inte riktigt som hon hade tänkt sig.. Då hon hade trott att hon skulle få lite kort osv med sig hem som minne. Men i stället blev hon av med sin jacka! Då Edward blev helt förtjust i den med deras sedvanliga AWSOME!! Lite tjat och en massa charm som blev jackan hans. Men min dotter fick med sig hem flera mycket speciella minnen från Edward hem. Men det låter jag nog hon själv berätta om.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Gittan
2/9/12, 12:53 PM
#1

Jag har bara sett dem på TV.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


medde
2/9/12, 12:55 PM
#2

Dom har gjort flera besök i Sverige under en kort dit.. Så vem vet en dagFlört

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Gittan
2/9/12, 12:58 PM
#3

Den dagen…..

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


fliza
2/12/12, 7:14 PM
#4

Jga har träffat dom flera gånger, och sett dom spela flera gånger.. både korta och riktiga konserter

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Caroline.H
2/12/12, 7:37 PM
#5

Det närmaste jag kommit att träffa dom var när jag stannade kvar utanför deras buss efter konserten i Örebro. Hamnade på en perfekt plats och stod precis bredvid bussen, och tur som jag hade så satte sig Edward precis vid det fönstret där jag stod, så jag kunde ha nuddat honom om inte den dumma bussrutan skulle varit där xD Sen filmade John oss med sin Iphone också, haha!

//Caroline


Upp till toppen
Annons: