Jedward

Etikettövrigt-random
Läst 835 ggr
AmandaJE
1

Godmorgon Jedheads!

Godmorgon alla jedheads, ska ni göra något roligt idag? :)

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Lellson
1

Nä, bara skolan som vanligt :/ Sen kanske jag ska åka till min praoplats och hälsa på :) Vad ska du göra? :)

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

AmandaJE
0

Ja, skola var det ju, sen åkte jag till jobbet och sen shoppade jag lite nya skor! 😃

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

medde
0

#2 Å nya skor. Lylllos. En liten bild kanske. Visst är det kul att shoppa skor..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AmandaJE
0

Kan försöka att fixa bild! :D Är inte hemma förrän imorgon kväll men kan lägga in i helgen, blev två par klacskor, ska nog ha ett par på skolavslutningen! 😃

Och så var jag inne i en leksaksaffär och känner mig lite smått löjlig men var bara tvungen att köpa en sak haha.. 😊

www.LesPhotos.blogg.se

medde
0

#4 Nyfiken är man ju,,

AmandaJE
0

Ett av paren gick sönder efter att jag gått i dem i ca 30 minuter, riktigt ledsen över det- men ska gå och reklamera dem idag 😐

www.LesPhotos.blogg.se

medde
0

#6 Men vad trist! Lart du ska reklamera. Får jag som alltid vana nyfiken var du köpte skorna? Började det på D

AmandaJE
0

#7 nej, faktiskt inte! :) Börjar på S ;)

Men jag var där igår och fick ett par nya 😃

www.LesPhotos.blogg.se

Lellson
0

Vad bra att du fick nya :)

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

AmandaJE
0

Ja! :)

Det är faktiskt min rätt enligt konsumentköplagen.. 😊

www.LesPhotos.blogg.se

medde
0

#10 Visst är det så. Man ska inte heller ta att skor går sönder på en gång.

AmandaJE
0

Ne, var inte så kul att gå ut på middag med trasiga skor heller, de gick sönder efter en halvtimma ungefär 😕

www.LesPhotos.blogg.se

medde
0

Låter som rena soppor…

AmandaJE
0

Ja, bytte till mig ett nytt par dock eftersom de var så fina, håller tummarna för att de håller :/

www.LesPhotos.blogg.se