Jedward

Etikett: jedward
Läst 379 ggr
medde
0

Är hon det största jedheadet av oss alla?

Kan det här vara en av det största fanet som tvillingarna har? Kika gärna in på länken och läs om detta superfan. Inte är det en tonåring heller utan en 53 årig frånskild mamma som faktiskt verkar vara det störta Jedheadet av oss alla.  Det är inte lite pengar och tid hon lagt ned på tvillingarna.  Men jag tycker det är häftigt att faktisk skriva det här inlägget och visa samtidigt, det vi sagt flera gånger alla åldrar gillar Jedward!

Länk

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[jedicated_cajsa]
0

Vad roligt!

Jag kände hur hjärtat hoppade till lite när jag läste att hennes pappa dog, och de skickade ett meddelande där det stod "We’re thinking about you and here for you" Naaaw! :)

medde
0

Rara och fina som alltid är dom. Men visst är det lite "häftigt" med det här

AmandaJE
0

Det finns absolut jedheads i flera åldrar, min farmor gillar dem efter att ha varit med mig och sett dem haha! 😃

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

medde
0

#3 Har hon varit med också? Läckert

AmandaJE
0

#4 Ja, hon var med och såg dem på Gröna Lund för något år sedan, hon, jag, mamma och min lillebror, riktigt kul! 😃

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

medde
0

#5 Häftigt!

AmandaJE
0

Ja, haha de syntes till och med i TV! Men det gjorde inte jag 😂

www.LesPhotos.blogg.se

[jedicated_cajsa]
0

Vad kul!

Jag har lyckats få min pappa att "digga" deras musik, och tro mig, det är svårt. Han lyssnar i princip bara på dansbandsmusik :P

AmandaJE
0

Haha #8, riktigt bra jobbat! 😃

www.LesPhotos.blogg.se

medde
0

#8 Guld🏆