Jedward

Etikettmusik
Läst 803 ggr
Lellson
0

Happens in the dark

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nu har musikvideon kommit ut :D Den är helt underbar tycker jag!:D vad tycker ni om den?:)

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

AmandaJE
0

Åh, älskar den redan! :D

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

medde
0

Uj vilken väntan den var. Men den var väl värd att vänta på.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AmandaJE
0

Håller med! :) 

Alla musikvideos de gör är så bra :'D

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

fliza
0

Den är bara så bra! Men erkänner inte en av dom bästa, men bra är den,,

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

[jedicated_cajsa]
2

Jag tycker väldigt mycket om videon, har tittat på den gång på gång 🙂

medde
0

#5 Inte så att jag tycker den är "dålig" men dom har gjort så otroligt fina videos så man bli ruggigt bortskämt..

[jedicated_cajsa]
0

#6 Jag förstår dig, de har gjort bättre videos, men jag gillar den ändå 🙂 Just den här låten är min favoritlåt, så jag har varit väldigt uppspelt i väntan på den här videon :)

AmandaJE
0

Tycker de är otroligt fina i den här videon i alla fall, även om de har gjort några bättre förut! :)

www.LesPhotos.blogg.se

[jedicated_cajsa]
2

#8 Håller fullständigt med dig :)

medde
2

Jag håller med jag också

AmandaJE
1

😃

www.LesPhotos.blogg.se

Lellson
0

Jag har sett den hur många gånger som helst, tröttnar aldrig 🙂

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

AmandaJE
0

#12 I agree! 😃

www.LesPhotos.blogg.se