Jedward

Etikettövrigt-random
Läst 786 ggr
medde
0

Jedward/ Sverige besök!

Det kan kanske bli ett besök nu i Sverige inom en kort tid, då tvillingarna talat om att dom har tankarna och så gott som klara med att dom ska till Vårat fina land att åter jobba med sin kommande musik! Så det är ju inte en turné plan utan studiojobb. 

Troligt vis är det väl samma studio som är i tankarna som sist.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

JedFansOfSweden
0

Jaa! dom kommer!

JedKiss och JedHug från JedFansOfSwedenFlört

medde
0

Vet planerna.. Så det är bara att vänta och se vad och när. Tänk på att dom ska signa ett nytt bolag- Så det kan bli ändring,. Men tror inte det,,

LeeKnow
0

Vilken stad isåfall? ^^

medde
0

Ska dom till samma studio så blir det Sthml.

[jedicated_cajsa]
0

Vad kul att dem kommer, tror ni att man kan få möjlighet till att träfffa dem då? 🙂

medde
0

Dom brukar tala om du dom kommer, och visst har dom förr alltid varit en stund med sina fans, både vid studion och vid hotellet.

[jedicated_cajsa]
0

#6 Bra! Känner att det är dags att träffa dem nu! 🙂

Lilldockan
0

Hoppas dom kommer till Oskarshamn.

medde
0

#8 För din skull håller jag alla tummar, Tänk om det skulle ske en dag,

LeeKnow
0

Kan du Skicka till mig ochså? ^^ 

(Har för mig att jag redan skickat men hittar inte inlägget :P)

LeeKnow
0

JEDWARD KOMMER NÄSTA VECKA!!! :D

Lellson
0

#11 Jag vet :D  Ska du träffa dom? :D

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

LeeKnow
0

De kommer på Lördag till Kalrskoga :3 #12. JA! Bor jättenära Karlskoga så ska iaf försöka ^^

medde
0

Dom ska vara med i andra chansen..

[jedicated_cajsa]
0

Vad kul att de ska till Sverige! :) Dock synd att de inte kommer till Stockholm. Men de kommer säkert till huvudstaden snart…

AmandaJE
0

Det är väl inte Karlskoga, är det inte Karlstad?

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

LeeKnow
0

#15 De ska till Stockholm ;)

AmandaJE
0

#17 Nu i helgen? :)

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

LeeKnow
0

#18 AAA XD medde sa att studion i Stockholm ev är bokad för Jedward :3  Så tror det ^^

AmandaJE
0

#19 Okej, måste i sådana fall ta tåget, är så himla osäker! D: Vet inte ens vilken studio det är :/

www.LesPhotos.blogg.se

LeeKnow
0

#20  Du kan ju iaf träffa de ;) Jag kan inte träffa de i Stockholm och vet inte om man ens kommer träffa de i Karlstad.. :/

AmandaJE
0

#21 Jag känner inte alls till Stockholm så kommer gå vilse i sådana fall haha! xP

Nej vet inte heller ang. Karlstad, liksom kommer de stanna på hotell där eller åka till Stockholm osv D:

www.LesPhotos.blogg.se

LeeKnow
0

#22  Haha XD  Du får gå runt med en GPS i handen! XD 

Om man har tur kanske man kan få träffa de före om man kommer tidigt.. Men vet inte :/ Hoppas det iaf, första gången jag träffar de isåfall så hoppas VERKLIGEN man kan det :3

AmandaJE
0

#23 Haha, förstår knappt GPS:en heller xD Nu börjar jag känna mig lite hopplös haha.. xP

Bor du i/nära Karlstad då? =) jag har kortare restid till Stockholm så skulle nog i sådana fall satsa på Stockholm, men det är ju inte helt säkert att de ska dit :/ Och har absolut ingen aning om var studion är :P

Jaa, skulle också vilja träffa dem, såg dem på Gröna Lund och nu i somras i Järfälla, de är ju helt underbara D:

www.LesPhotos.blogg.se

LeeKnow
0

#24 Bor ungefär 7 mil från Karlstad ^^ Tar ungefär en timme så det är perfekt :D  

Antar att de ska till samma studio och hotell som alltid (?) Men vet inte :/ Du har iaf större chans än mig att träffa de ^^ Men min kompis (ska åka med 2 kompisar och en annan "kompis")  vill åka 9 på morgonen så har vi tur så kan vi väl träffa de när de kommer men känns inte som vi kommer ha särskilt stor tur XD

Har bara sett John och Edward 1 gång! :( På en konsert i Örebro förra året :)

AmandaJE
0

#24 Åh okej, jag skulle på den konserten men blev sjuk! :(

Vet du vilken studio/vilket hotell det är? D: Har aldrig kunnat ta mig tid för har alltid haft ett tåg att passa :/

Hoppas du får träffa dem!:D

www.LesPhotos.blogg.se

LeeKnow
0

#26  Synd! :( 

Nej :/ Det är det jag inte vet.. :/   Dumma tåg..X)

Yeah.. Kom precis på att min syster bor ju i Eskilstuna så om jag har tur o hon är ledig från jobbet kanske jag kan åka till Stockholm ^^

AmandaJE
0

#27 Åh, okej!

Hoppas det kommer mer information snart! ^^

www.LesPhotos.blogg.se

[jedicated_cajsa]
0

Vänta lite nu… så de kommer till Stockholm? Skulle de inte åka till Karlskoga?

LeeKnow
0

#29 Jo men tydligen så är nån studio bokad i Stockholm :3

AmandaJE
0

:D

www.LesPhotos.blogg.se

[jedicated_cajsa]
0

Vad bra! Då har man kanske en chans att träffa dem ändå ;)

Lellson
0

Så dom kommer till stockholm?:)

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

medde
0

Ingen vet helt hundra, men dom kommer nu till Arlanda. För att ta  sig till karlstad då dom ska repa osv inför lördagen..

AmandaJE
0

Åh!! Vet någon när de åker hem??

Är de med under genrepet i Karlstad?

www.LesPhotos.blogg.se

medde
0

Klart även dom ska repa lite, men när och tider ingen aning

AmandaJE
0

Okej! :/

www.LesPhotos.blogg.se

medde
0

😃

AmandaJE
0

Någonting säger mig att jag inte kommer få träffa dem denna helg :(

www.LesPhotos.blogg.se

medde
0

Nu är dom i Sverige!

The PoP Rocket is coming to Sweden Get excited! We are so excited

AmandaJE
0

Åhhh!

Var har du/ni fått informationen om att studion är bokad denna helg? :)

Vet någon var de ska när de åker hem på söndag(antar att det är på söndag de åker hem)? :/

www.LesPhotos.blogg.se

medde
0

Jag har inte sagt denna helg, Det är på G att jobba i studion, men absolut inte i helgen, då det är landing i nu, rep i morg, sändning lördag,  Vad jag får min info måste jag säga som så att det är🤫

AmandaJE
0

Jaha! :) Okej!

www.LesPhotos.blogg.se

medde
0

Det är ett litet löfte, som jag inte vill offentlig göra. Inte illa menat

AmandaJE
0

Okej, förstår! :)

www.LesPhotos.blogg.se

medde
0

Toppen, bryter jag för mycket, kan kanske det börja "strypas" och jag inte får reda på dom små bra tingen..

AmandaJE
0

Nej, förstår, då är det ju bättre att du kan föra vidare det såhär så som du gör nu till oss ^^

www.LesPhotos.blogg.se

medde
0

Jag skvallrar så mycket jag bara kan, hela tiden😉

AmandaJE
0

Haha ja, och det är jag väldigt tacksam för! 😃

www.LesPhotos.blogg.se

medde
0

👋