Jedward

Etikettjedward
Läst 498 ggr
medde
0

Jedward Karlstad lördag

Jag behöver nog inte skriva att Jedward kommer hit för att medverka i programmet Andra chansen på lördag

Men ni kanske missat artikeln om besöket . Den kan ni läsa här på länken

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Gittan
0

Då blir den svenska eurovisionsprogrammet äntligen något att se fram mot.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

Exakt, vi hade tänkt att inte titta, Men stora ändringar i planerna.

AmandaJE
0

Kommer de stanna i Karlstad på hotell eller så över natten? :O

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

LeeKnow
0

Kommer de att spela in låtarna i Karlskoga elle kommer de fortsätta till Stockholm?

AmandaJE
0

Haha åh vill gärna åka dit alltså :/ men finns ju inga bra platser kvar till Andra chansen om man vill se dem där och vill ju dessutom träffa dem; hittar absolut inte i Karlstad och ska man då ta tåget dit, hitta deras hotell ( om de stannar, någon som vet, eller åker de till Stockholm/från Sverige samma natt eller liknande?)… men vill verkligen träffa dem D:

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

medde
0

Vad jag har hört via en "vän" så ska studion ev bokad för att tvillingarna ska dit och jobba med sin musik. Men jag kommer få reda på mer snart

AmandaJE
0

#6 Åhhh, okej! Vill så himla gärna träffa dem men vet inte hur jag ska fixa det nu D: Men uppdatera gärna när du vet mer! ❤️

www.LesPhotos.blogg.se

LeeKnow
0

#6 Karlskogas? ^^

medde
0

Studion är inte i i karlskoga

AmandaJE
0

#9 Visst är den i Stockholm? Kommer de stanna på söndagen också i sådana fall? :)

www.LesPhotos.blogg.se

LeeKnow
0

#9 Vilken stad är studion i ?

medde
0

Sthlm =)