Jedward

Etikettesc-show-tv-e-med-mera
Läst 694 ggr
medde
0

Stjärnor på is

Det var namnet på en underhållningsprogram som gick för ett antal år sedan har i landet, och som du flesta av den här typen av program så finns dom även  utomlands.  Men nu tills  saken,,,

Jedward har fått förfrågan att vara med programmet som heter "Dancing On Ice". Inget är hundra bokat ännu, men jag tror ganska mycket att det talar för att tvillingarna kommer att medverka i det programmet. Eftersom ändå kommer ut med den info.

Tänk om vi kunde få se den engelska versionen av "Stjärnor på is" med Jedward.

Se länken nedan, Det finns ett klipp i det där Edward berättar hur bra det skulle vara att vara med där och varför? Lika rolig som alltid

Klicka här

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

fliza
0

Hoppas dom kommer att vara med. Dom  programmen  brukar ju gå på kanaler vi har hemma.

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

[jedicated_cajsa]
0

Det skulle verkligen vara kul om de skulle vara med, men är det som "just dance" fast med skridskoåkning istället för dans?

Jag undrar hur de löser det, om de åker tillsammans eller med en varsin "partner"

medde
0

Det är ganska likt som Let´s dance. Skull einte förvåna mig om dom åkte som par..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥