Kunde inte låta bli
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Att skratta åt det här klippet. Lite fräckt kanske men ärligt så var det lite kul…
Undrar vad dom säger bara, men ska kolla med en som kanske vet. Så man inte totlat gjort bort att man skrattade åt det hela.
Vad tycker du som klickar in dig i klippeet?
С НОВЫМ 2013 ГОДОМ! :)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Ja frågan är vad de säger.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Men ärligt kunde i låte bli att skratta, men då detta kanske bli tolkat en dag, Skrattar men kanske inte. Utan får skämmas för man skrattade..
Min kompis kan ryska, så jag får fråga henne vad de säger 
#3 Ja gör det. Så nyfiken
Eller
Tänk om det är helt galna saker dom säger…
Ja, det finns en risk, men då får vi oss ett riktigt gott skratt istället 
Jag kanske ska fråga värden på sajten Ryssland?
#6 Bra idé! 
Oki då ska jag ta och kolla med värden där, och hoppas hon kan komma in och hjälpa oss.
Jag pm:ade värden på den aktuella sajten, hon har nu hänvisat vidare till en medlem från hennes sajt. Vilket jag skickat ett pm till och frågat om om hjälp. Så vi hoppas nu med lite tur att vi kan få lite översatt.
Hej
Det är jag som blivit ombedd att hjälpa till med översättning.
Hmm, vad ska jag säga… Ärligt talat så förstår jag inte riktigt vad är det som är så roligt med detta, men men..
Detta klipp är typ en "hemvideo" som föreställer en nyårsafton där tvillingarna gratulerar åskådare, berättar om sina drömmar för år 2013, tjafsar med varann, ger tips om hur man kan lura sina föräldrar och blanda drinkar om man vill supa sig full. Allt detta är osammanhängande, med dumma skämt i varje fras och en del svärord. Varken klokt eller roligt tycker jag.
Det var ju just det vi ville ha reda på, vad som det talades om i inlägget. Då detta är inte tvillingarna själva som talar utan ett som någon gjort om och dubbat. Det finns ett "riktigt" klipp som är det som tvillingarna själva gjort. Det klippet är både fint och seriöst som tvillingarna själva är. Och inga pajaser alls=)
Eftersom vi inte kan språket som talas i inägget och därav ville vi ha hjälp att att få veta det om det en seriös dubbning eller skämt. Allt faller ju på att vi inte kan språket.
Det var inte en mening att du skulle känna att det var värdelöst eller stötande på någon vis
Tack för din hjälp.