Jedward

Etikettjedward
Läst 430 ggr
JedFansOfSweden
0

Behöver hjälp!

jag fyller år snart! och jag tänkte ha en lite fest! men jag behöver tips på vad man kan göra och vad man ka äta? snälla svara! (jag vet att deti nte handlar om jedward men jag behöver hjälp)

JedKiss och JedHug från JedFansOfSwedenFlört

medde
0

Klart du kan fråga härinne ändå.  Berätta gärna hur mycket du fylle rocg om du ska ha en liten bjudning eller "typ" fest. Tema eller, om det ska vara snacks eller meera i matväg, Oj viad många frågor jag ställde.. Men ska fundera så fort jag har lite svar från dig.

vi behöver också veta när du fyller, så vi självklart ska ha en grattis artikel för dig på löpet också, Fattas bara annat!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

JedFansOfSweden
0

Jag ska bara bjuda 5-6st. jag har inget tema. det är på kvällen så mer i matväg. jag vill inte att min lillasystter ska hitta mig så jag skriver i ett medelande när jag fyller år!

om det är någon som vill hjälpa med oxå så kan man säga att jag är 12-16år gammal! hihi!

medde
0

Ok, ska fundera lite om vad som kan passa.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

JedFansOfSweden
0

Okej! Tack :)

Caroline.H
0

Tacos funkar ju alltid, haha! :) När jag har tjejkväll med mina kompisar så brukar vi laga mat tillsammans och då brukar det oftast blir tacos eftersom att det är enklast. Det är iaf uppskattat bland mina vänner då man umgås samtidigt som man fixar maten ;)

//Caroline

JedFansOfSweden
0

Aa! Det gjorde jag förra året. Det var kul! Men jag vill nog inte göra detta året oxå! :)

[jedicated_cajsa]
0

Du kanske kan ha en spelkväll eller något? Det där med mat är lite svårt, kanske ska du bjuda på dina favoriträtter? Om man ska ha ett tema kan det kanske vara lite kul att ha något som kan hänga ihop med en aktivitet på "festen"…

Glad

JedFansOfSweden
0

okey! tack för tipset! :)