Jedward hoodie
Ärligt vet jag inte om merch sidan finns kvar. Men ska kolla upp det under dagen
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Okay tack :) jag gick in på enskilda igårnstt len de stod att det var fel adress eller att den inte fanns :/
Det går inte att få fram något för stunde, dom har funnits verkar var borta. Men ska kolla vidare.
Nämen skit ochså :'(
Verkar inte lovand,,men kollar runt lite via Irland osv, då jag söker efter några saker till fliza. Så hittar jag återkommer jag in i tråden direkt. Även om det är negativt så du vet
Jag har tittat runt lite på olika sidor och så, det verkar som om de inte säljs längre, men det finns en massa andra coola hoodies med jedward, även om de inte alls är samma sak. Men kolla gärna lite på google så hittar du en massa coola saker ;)
Här finns det en sida med lite Jedward saker, jag vet inte om det är något för dig, men i fall att ;)
#6 Det finns ju lite smått och gott där.
Men kan göra sina egna tröjor och ha en alldeles egen bild som man just har som favorit. PÅ vistaprint kan man göra så gott som allt. Tröjor pennor. block ja listen kan göras lång och man kan ladda upp egen bild osv.
Det blir riktigt snygg, Kika in och se lite runt på sidan.
#7 Riktigt bra sida, kommer kanske också använda den någon dag 
Jättebra tips!
#8 Kul. Vi här hemma har beställ "egna" muggar tröjor osv med jedward på, dom blev super bra och så är det ju ingen mass vara heller. Rekomederas vamt.
Jag kom inte på idén att man kan beställa, så jag har köpt ett kit då man gör det själv istället. Har dock inte provat det än, men det är snart upp till bevis! 
Köpt kit? Berätta mera till en nyfiken medde
#11 På panduro kan man köta ett sorts kit då man typ skriver ut ett eget motiv från datorn på ett speciellt papper och helt enkelt stryker på det på t.ex.ett linne, eller en T-shirt. Det är perfekt m man vill göra en helt unik fanT-shirt! 
#12 Funkar det bra?
Trcket blir "plastigt"?
Jag vet inte, men jag ska prova det när jag har tid…
Snälla! Berätta hur det blev då du gjort det.
Snälla! Berätta hur det blev då du gjort det.
Aa, fast var beredd på att det kan ta ett tag innan jag gör det 
Oki, Ingen fara, den som väntar på något gott väntar,,,,