Jedward Jedmas 2012
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu är det inte allt för lång tid kvart till julafton. Vilket vi nog alla längtar efter. Även tvillingarna har börjat med sina julplaner och även skickat ut en hälsning till sina fans.
Kommer din jul innehålla några Jedward önskningar?
JEDWARD JEDMAS 2012
"HAPPY JEDMAS ON JEDWARDTV 2012 WE LOVE ALL OUR FANS AND WE ARE SHARING THE EXCITEMENT WITH ALL OF YOU! PLANETJEDWARD OH YEAH"
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Nej, men jag har ett barn som börjat skriva om Jedward på sin önskelista.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
jag har bara 2 önskningar på min lista, och det är att allt jag vill ha på jul är att veta att John och Edward är glada. om dom är glada så är jag glad och då har jag en underbar jul, sen vill jag ha en jedhug och det står också på min lista. det är allt jag vill ha i år :)
Ja , min önskelistan Innehåller jedstuffs! Som en mugg , en tröja , Det stog ett jedward skall på listan men har redan fått det :) Längtar!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Har inhandlat några jedstuff, men fliza får vackert vänta till jul, blir det tjat så blir det att vänta till födelsedagen.
Ska önska mig kalendern för 2013, annars har jag inte funderat så mycket mer på det faktiskt!
//Caroline
Kalender är bra. Fina bilder i den också