Jedward

Etikettövrigt-random
Läst 538 ggr
medde
0

Jedward blir hånade..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det här klippet kan nog få en del fans att reagera riktigt mot det och den som lagt ut det., inte är det snällaste klippet jag sett. Visst smaken är delad men den här klippet är bara för mycket skitsnack..

Celeb Spoof Episode #3 Jedward Are Gay

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

LeeKnow
0

Inte bra på Engelska men det jag fattade..

1. Det är inte fel att var bög.

2. Vem bryr sej om håret!? Prsonligheten är viktigast…

3. De är kanske tvillingar om du inte fattat det? :P Tycker inte de tär nåt pinsamt som han säger att de badar nakna med varann då :P

4. Vi gillar de för att de är snälla, busiga, m.m… Han har väl bara sett en bild läst lite och sen hatat de..

5. Hata de du men kom ihåg att de har snart 700 000 följare på twitter och säkert ännu mer dessutom har de VARANDRA och Liam… Försök göra nåt du men kom ihåg att fansen kommer försvara de

6. Du är patetisk gubbe :C

7. Kul du såg ut när du sköt men tyvärr du var för dum för att fatta att du sköt BREDVID kameran! Du sköt ingen :P

8. Varför skulle NÅGON följa dej som bara är elak mot deras idol?

9. Jedward hjälper faktiskt vissa att må bra!

Caroline.H
1

AHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA det mest patetiska jag någonsin hört C:

//Caroline

medde
0

visst är det här klippet lite för mycket bla bla bla…

[jedicated_cajsa]
0

Jag håller med er alla. Jag förstår inte varför man ska vara elak mot två oskyldiga tvillingar som inte har gjort någonting mot en. Som sagt så är det inte så konstigt att de gör saker som verkar vara "gay" mot varandra, de är ju enäggstvillingar!

Om ni lyssnar på vad han säger efter 2:10 så får vi svaret varför han hatar Jedward. Han är avundsjuk. Det är det som är problemet.

medde
0

#4 Kloka ord av kloka  jedicated_cajsa

[jedicated_cajsa]
0

#5 Tack! :)

JedFansOfSweden
0

asså förlåt att dom finns eller……! förlåt men jag blir bara as arg när det är personer som ska utala sig hur dåliga dom är. visst dom kan ju tänka det inte göra en video!!! jag blir så arg och ledsen över att det finns sånna människor GråterSkrikandes

JedKiss och JedHug från JedFansOfSwedenFlört

medde
0

Bara ren svartsjuka… Så är det bara,.. Tänk så avis denna ynkliga kille är IRL