Jedward

Etikettmusik
Läst 891 ggr
medde
0

Favorit låt.

Nu har Cd "Young love" varit ute ett tag, Är det så bra som just du trodde den skulle vara? Eller är den till och med bättre?

Så det blir det nyfikna frågan hur mycket tid lägger du ned på att lyssna på Jedward. Är det varje dag som som du spelar deras musik eller är det bara ett par gånger i veckan?

Har du något favorit spår från Cd:en som går lite extra..Att jag skrev Cd:en är nog för kanske du har en speciell favorit från någon av dom andra albumen. Om vilket i så fall?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Caroline.H
0

Har grubblat länge på vilken låt som är min favorit men det går inte att välja! HELT OMÖJLIGT! ^^ I början hade jag en favorit men sen så ba nä, går inte å välja C: Det varierar hur mycket lyssnar, när jag väl lyssnar på musik så blir det ju såklart Jedward fast en del annat också, men ibland hinner man ju inte ens lyssna på musik överhuvudtaget och då blir det ju inget alls såklart, haha C:

//Caroline

medde
0

Men har du ingen låt som du gärna lyssnar om på innan nästa tar vid?

[jedicated_cajsa]
0

Jag tycker nog att albumet Young Love är bäst hittills, men jag håller med #1, det är svår t att välja en favoritlåt. Men jag tror att jag gillar Cool heroes och luminous ilte mer än de andra låtarna :)

Jag lyssnar på deras musik varje dag, jag har annan musik också, fast jag lyssnar i princip bara på Jedward :)

medde
0

Luminous  är en dom bättre. I alla fall i mina öron.