Inte lite galna
Som twittrar sitt nummer? ;)
Ring om ni känner för det, det är svårt att komma fram förstås och det kostar ju en del men det kanske är värt ett försök? C: Själv vågar jag inte, men det kanske ni gör? ;)
+353894304062
//Caroline
Jag och min kompis testade ett par gånger :) Vet någon varför dom la ut det, typ att dom hade ett nytt nummer eller något sånt?:)
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
#1 Tror att det är nåt random nummer, alltså det är förmodligen inte deras vanliga mobiltelefon, visserligen är dom lite galna men inte SÅ galna ;) Eller så ska dom skaffa nytt nummer, haha C:
//Caroline
#2 Ja, det hade varit askul om dom har kvar det så man kan ringa dom^^:D
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Inte tror jag dom lämnar ut sitt mobnummer för några utom sina närmaste.. Det skull eju gör att telfonen skulle ringa dygnet runt för dom, tänk bara på alla olika tidzoner som finns. Men något hyss har dom p G. Kanske en linje som har ett syfte med något.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Det var ett rikitgt nummer, man kunde ringa dem. men jag tror inte att det var deras egna nummer. Jag försökte att ringa flera gånger, men det var svårt att komma fram.
Men de skulle göra en video av alla samtal som de fick :)
Det kan det vara, vilket låter klokt tycker tycke rjag, men som sagt inte deras "riktiga" mobnummer. Men 3 hjälper nog dom med en hel del.DEt är 3 som är deras operatör
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥