Vilka ska till Sthlm 2 aug?
Nu är jag nyfiken om vilka som ska till Stockholm nu i augusti då tvillingarna kommer hit. Dom ska enligt rykten komma den 1 aug och stanna här till den 3 aug.
Är det några som ska vara på Arland och möta upp "Pop Rocket" då den landar? Eller ska ni till deras hotell och hälsa på. Samt det bästa deras uppträdande på Pride festivalen. Vilka ska dit?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Inte jag i alla fall
Näe för du är i Sthlm, nåja då Solna..

Jag ska iaf till uppträdandet den 2:a och förmodligen till flygplatsen den 1:a. Längtar redan ihjäl mig :D
//Caroline
#5 Kan tänka mig det, 
Jag kan inte, vilket är väldigt tråkigt. Men jag får hoppas att tvillingarna kommer någon annan gång det här året ;)
Jga tror dom kommer, då dom varit här ganska ofta.. Så Sverige står nog bra i kurs på att dom ska komma snart igen.
Min kompis ska dit
Hon ska försöka fixa autograf till mej ochså skulle hon göra nått hemligt åt mig 
#9 Hoppas hon lyckas med…
Kan inte måste boka flyg och allt alldelse för dyrt bor typlängstuppe i norbtten kan dom inte komma hit upp i stället XD skriv er på mobilen ORKAR intet ändra stav fel mwnar inte att skrika xD
http://emmaskaninselar.blogg.se/
Så trist, men vem vet kanske en dag är dom i Norrland på besök. Det bästa är väl att dom är så öppna och det finns massor av att både läsa och lyssna på ute på nätet..
Det är ingen trevlig person över 18 som skulle kunna tänka sig att ta med mig in på festivalen, haha… Ska åka till signeringen och då vill inte mamma följa med till pride men jag vill så sjukt gärna dit xD
//Caroline
#13 Lite sent, men du kan ju gå med mig:D
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
#14 Hahah ååååh jag vill men jag vet inte hur man tar sig diiiiit D:
//Caroline
Så ledsen vi inte är hemma i stan..
#15 Lellson har ingen dator nu men hon sa att jag skulle kolla om du skulle gå med henne. Är du i sthlm nu så du kan gå? :)
#17 Nej jag är hemma nu…Vill verkligen ta mig till stockholm imorrn men hittar inte till Pride :o Hittar till tågstationen men inte längre än så…x) Måste lixom lösa hur jag ska ta mig till Pride isf, sen är det ju inga problem för jag går ju in gratis :))
//Caroline
#18 okej x)
Vilka var på Pride?
Jag var på Pride:)
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Hoppas du hade en toppen dag.
Några som har mer bilder?