Jedward till STOCKHOLM
Ja nu är det klart go vänner ;) Vi får tvillingarna hit till sverige i början av augusti!
De kommer att uppträda på en festival som heter "Pride", under kvällen kommer det även vara fler artister såsom Eric Amarillo och Sonja Aldén, men om jag gissar rätt så kommer nog Jedheadsen o ta över… ;)
Slog mig just hur lugn jag låter…Det är jag inte :3333
IIIIIP
Här får ni en länk(skönt att ha en säker källa från början den här gången)
//Caroline
Det blir att åka hem från Öland.
För er som missade datum är det den 2 aug
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Mer info Pride som länkar till var man kan köpa biljetter osv
Värt att notera anl sidan
"Ungdomsbiljett gäller personer som är 15-17 år. Giltig legitimation krävs för att få lösa in en ungdomsbiljett mot entréband. Personer under 15 år går in gratis, men måste ha sin målsman med sig vid besök i Pride Park"
Här är aftonbladets länk ….. http://aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article15110084.ab?partner=wwwredirect …..gå in och kolla det står litte där. Men nu är så tycker jag att pride festivalen inte kommer bli så bra, ( inte upträdandeg det är nog lika perfect som vanligt) men för dom som säger att jedward är gay kommer bara skriva mer om det!!! Och jag hatar när folk säger att dom är gay!!!! Dom är inte det ju. Det vet vi alla.
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
#3 Usch, blir så arg när folk använder gay som ett skällsord! Tror inte att tvillingarna är gay, men om dom skulle vara det, skulle vi tycka om dom mindre då? NEJ. Det är absolut inget fel med att vara gay, dom som är det är precis lika mycket människor som alla andra, men dom gillar personer av samma kön istället. Ser inte problemet i det? 
//Caroline
Så, vilka kommer? :D
Är det någon som vet om tvillingarna kommer till sverige den 1:a som dom sa själva? Dom sa nämligen i det HÄR klippet att dom kommer den 2:a men jag tänkte, dom kanske sa så för dom ska ju uppträda den 2:a… Ska åka till flygplatsen också tänkte jag så då är det bra att veta :333
//Caroline
#5 Jag ska försöka komma, det beror på vad mamma säger och om hon kan hänga med till stockholm:)
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
#6 Hängläpp och valpblick och säg "Du är den enda som förstår hur mycket det här betyder för mig…" med ledsen röst, funkar varje gång!
(testade igår :3)
//Caroline
#7 Haha, kan ju alltid testa^^:D
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Det är jättetråkigt, för att jag är inte hemma när de kommer, men jag har hört att tvillingarna kommer tillbaka i september, men jag vet inte om det är sant. Jag hoppas!!
PS: Vet ni när de åker från Sverige?
Dom ska enl rykten vara i Sverige under den 1 aug till den 3. Troligtvis bor dom på samma hotell dom alltid gör då dom är i Stockholm.
ang inlägg3, så vet jag vad fliza menar. Hon har inte på något sätt imot att vara gay. Det är inte det hon syftar på alls i sitt inlägg. Utan att dom som "hatar" tvillingarna och alltid kallar dom gay osv.. att dom får mera belägg att "vråla" ut sitt mot tvillingarna.
Jag vet inte om du syftade på mitt svar men jag förstod självklart också vad Fliza menade med sitt inlägg :) Men det finns ju vissa som får det att verka fel och dumt att vara gay, såna människor klarar jag inte av -.-'
//Caroline
#12 Visst är det många som inte är så trevöiga i viss alägen, och det är en trist handling.. Så sant så CarolineH