Har ni CDn än?
Har ni lyckats få tag på Young Love CDn än? :)
Jag har letat runt som en galning i butiker efter att J&E sa att den fanns på åhlens men tydligen inte här i Västerås… Så efter att ha sett att det var billigare så beställde jag den tillslut från wowhd.se och nu tycker jag att dom varit lite väl(läs väldigt) sega på att skicka den men förmodligen kommer den imorgon, äntligen! Den släpptes faktiskt för 13 dagar och jag har den inte än, det är inte acceptabelt! ;)
//Caroline
Som jag sagt i en annan tråd: Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge eller det ska kanske i detta fall heta Den som väntar på något gott väntar alldeles för länge.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
#1 Oftas heter det exakt så som du nu sa i ditt inlägg " Den som väntar på något gott väntar alldeles för länge" Så var det härhemma för fliza innan den kom ut..
#0 Klart vi har det hemma. Solklart
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Köpte Young Love på Åhlens eller vad det nu heter för 170kr igår. Så kolla med Åhlens, dom kanske säljer det.
Haha asså jag är super stolt över mig själv, jag är en kille och ändå älskar jag Jedward :D
#3 WOHO FÖR DIG! :D Finns inte många killar i Jedwardfankretsen, men jag tror att det många killar inte vågar erkänna att dom tycker att Jedward är bra ;)
Btw, välkommen hit! :D
//Caroline
Jag har den hemma:D
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Man kan köpa skivan på CDON.com, där kostar den 149 kr ;)
Eller på wowhd.se, där kostar den 139 kr och det är fri frakt :)
//Caroline
#7 Det var ett riktigt bra pris!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥