Jedward

Etikett: turn-er-och-spelningar
Läst 2223 ggr
medde
2

Jedward till Sverige i sommar 2012

Nu är det full fart på rykten, men ligger nog mycket i det kan jag tänka mig.. Men ännu inget bekräftat. Men eftersom tvillingarna gillar "Sweet Sweden" så är det nog ett besök på G som är nog klart med i planeringen.  Tvillingarna ska enl planerna en världeturné under sommaren och i den ska då Göteborg vara med.

I så fall är det Göteborg som är på agendan nu under sommaren!

En härlig bra nyhet: Jedward till Göteborg sommaren 2012

Återkommer  så fort jag hört en bekräftelse eller några som helst ny info om det här

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

LeeKnow
0

Det kanske var fejk. Ett konto på Twitter hade haft en intervju med de där de sa att de skulle till Göteborg. Men sen sa Jedward att de inte hade haft någon intervju med de. Hoppas de kommer till Göteborg, Ska till Göteborg i sommar :)

Caroline.H
0

Hoppas att det är sant! Fast jag vill ha dom till Västeråååååås… :D

//Caroline

medde
1

Jag tror helt och fullt dom kommer till Sverige.. Det har jag ingen tvekan om alls. Men eftersom det är ESC inom en kort tid nu, så är det smart att vänta på hur det går i den.. Får dom en bra placering kommer gaget att skjuta i höjden men även efterfrågningarna kommer att öka. Tror att det inväntas lite efter den hur det kommer att planeras..

medde
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dom har ett inlägg att dom skulle komma hit till sverige se bilden:

Vilket även även dom skrev som ett svar på en fråga inne på tuben, men detta inlägg togs bort. Så vad som ligger i det hela vet jag inte alls,.. Det finns rykten som säger september. Men det äre rykten och det har vi nog lärt att att inte lyssna på..Utan vänta tills klara fakta kommer ut

[jedicated_cajsa]
0

Det skulle vara väldigt kul om de kommer till Sverige, jag hoppas att de kommer till Stockholm!

medde
0

Man undrar verkligen vad dom menade med detta inlägg, men tror någonstanns att det är på G, men när och var??

medde
0

#5 Visste inte du fanns i Sthlm..