Ny på Jedward iFokus?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Välkommen hit du som kom hit via en sökning i en sökmotor eller via någon länk!
Hoppas att du hittar det du söker. Om du inte gör det får du gärna ställa frågor. Registrera dig här nedan så kan du ställa dina frågor direkt. Det tar bara en minut och kostar ingenting. Bland alla fördelar med att vara medlem finns:
* Du kan sätta bevakningar på diskussioner du tycker är intressanta.
* Du kan delta i och läsa röstningstrådar.
* Du kan gå med i dolda grupper.
* Du blir medlem i hela iFokus med samma medlemskap.
* Då får ett fotoalbum och gästbok.
* Alltihop är gratis!
Missa inte att kika på klippet. Det talar enkelt om vad hela iFokus handlar om och vad du kan ha för glädje av sajterna.
Vänliga hälsningar
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Supergrym sajt ni har skapat! :D Kommer bli superroligt att läsa och skriva här :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#1 Tack och hjärtligt välkommen in KaninPiggelin.
Har alltid velat ha en Jedward i fokus men inte vågat göra en egen, Så när jag såg att det fanns en klickade jag mej in hit direkt och gick med!!!

#3 Välkommen in till Jedward.. Kul då kommer du känna dig riktigt hemma härinne.
#3 Hej på dig :)
//Caroline
As grym sida hörrni! =:)
Jag har varigt ett Enormt jedhead i evigheter nu.. och jag har haft iFokus i 2-3 år.. men jag har aldrig sett denhär sidan förut.. Lol!
Men jag e glad att jag jag hittade den! =;)
*JedHugs*
~Carro~
#6 Hej på dig och välkommen! Sidan har inte funnits så länge så det kanske inte är så konstigt att du inte hittat den än…Men nu har du det och det är ju alltid kul! ;)
Vi verkar visst ha en del gemensamt du och jag också, haha, tyckte det var lite roligt. Jag är ju Jedhead(annars skulle jag inte vara här ;D), hästfreak och heter dessutom Caroline ;) Ser man på, lol =:D
Du är varmt välkommen hit!
//Caroline
montécillo Hjärtligt välkommen in hit. Hoppas på att träffa dig bland trådarna här på sajten, och vem vet kanske din egna starade trådar.
Hur som helst
Hjärtligt välkommmen
Jösses den här sidan får jag inte visa för min dotter hon är tokig i dessa två killar, spelas hela tiden här hemma när jag har barnen här.
#9 Jamen då är det väl såklart att du ska visa henne 
//Caroline
#9 Så där ja! Det låter ju mycket trevligt tycker jag.. Skicka in dina barn med en stor hälsning från oss. Hjärtligt välkommen in här på sajten.
Är förälder själv och har ett jedhead hemma så musiken hör jag alla timmarna på dygnet känns det som.. Nu har jag blivit så van att lyssna på muskiken att det känns tomt då det är tyst hemma.
Hej, jag är ny här :) fattar inte dirket vad man ska göra men lär mig nog eftersom 
#12 Hej, du kommer lära dig snabbt, haha :D Välkommen hit :)
//Caroline
#12 Men hej och hjärtligt välkommen in hit.
Här inne kan du vara med att snacka i alla trådar som finns på sajten, Tycka till och vara med att diksutera. Du göra den egna trådar om allt mellan "john & Edward" helt om så gott som vad som helst bara det har en liten ankytning till det vi alla gillar här Jedward=)