Jedward

Etikettesc-show-tv-e-med-mera
Läst 800 ggr
medde
0

Tack Irland och Jedward

Hur än resultatet blev så tycker jag att Jedward och Irland gjorde vad dom kunde.  Det är ju det som räknas, ibland räcker det ända fram och ibland inte,  Tvillingarna gjord ett helt klart bra nummer och med det faller ingen skugga, Dom har hela sin tid i Baku varit underhållande, glada och posetiva som alltid. Bemött både fans och press på bästa sätt. Så för mig är dom vinnare hur det än gick i tävlingen.

Så jag säger tacka till er alla som röstat på dom och ett stort tack till tvillingarana som är som dom är. Posetiva och duktiga. Dom gav och allt och ett nummer med låten Waterline som vi sent kommer att glömma.

Ingenting har ändrats i min syn, Jedward är glädje=)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Gittan
0

Visst är det glädje över dem.

Lite kritik från finalen var att de verkade lite spända. Rörelserna stämde inte mellan dem några gånger. Det var bättre i semifinalen. De var inte riktigt synkade.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

Visst stämmer det. Tänder nog över lite i deras glädje och spontanitet.. Men semin var dom perfekta, Men vilken glädje dom har.Makalöst!

Gittan
0

Dom är helt underbara och man blir glad att se dom.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

Så sant så..  Man blir glad=) Vilket är ju en av det bästa i livet: Glädje!

Lte från tvillingarnas twitter under kvällen igår:

JEDWARD JEDWARD ‏@planetjedward

Thank you to everyone you are all our winners! Jedward fans!

We have a Jepic Things to Come! We Love Our Fans can't wait 4 another coool year

WE WANT TO THANK ALL OUR FANS! WITH ALL OF YOU WE CAN DO ANYTHING! WE ARE SO HAPPY!

Gittan
0

Det var bra vi hade semin inspelad. Kunde ju jämföra och de var bättre i semin.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

Samma här, allt inspelat. Självklart!

[jedicated_cajsa]
0

Jag är väldigt stolt över dem också, eftersom att de kom med i finalen för andra gången igen. Det är ett bevis på att de har gjort väldigt bra ifrån sig ;)

medde
0

Lart dom har gjort bra.. Dom har sina fans runt om i hela våran fina jord, Det kommande albumet visar även att dom växt något helt enormt io sin musik och sång..

Caroline.H
0

Alltid stolt över killarna, dom gjorde sitt bästa!

//Caroline

medde
0

Visst gjorde dom det, vi kan inte begära det omöjliga av dom! Dom gör sitt bästa både på scenen och utanför. Även mer än vad många andra gör.. Så ödmjukhet och respket till dom!