Jedward

Etikettesc-show-tv-e-med-mera
Läst 402 ggr
medde
0

EURO AND VISION

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det är namnen på dom två kanierna tvillingarna ha skaffat sig i Baku. Kaninerna bor med tvillingarna på deras hotellrum, viket är inte tillåtet med är man stjärnor och dessutom stjärnor med egna viljor. Så tar man med sig kaninerna till hotellet och låter dom på i rummet.

John har berättat i en intervju att den ena "knainen "råkade" kissa ner hela sängen. Hotellet inte visste att dom hade kaninerna, men var nu ganska säker att dom nu skulle veta efter intervjun..

Men kanierna kommer att stanna kvar i Baku då tvillingarna åker hem. Det finns ingen möjlighet då karantänbestämmelserna är mycket hårda.

Så kaninerna Euro och Vision kommer att ges som present till tvillingarna gudie Fouad då det är dags för hemfärd

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

JEDWARD EDzerbaiJohn BEDTIME

God natt och sov gott!

KaninPiggelin
0

Asså ÅHH… så söta ninisar :')

Så gulligt när de säger godnatt åt Euro och Vision när de ska sova och de bara sitter där och dricker vatten, haha :')

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Caroline.H
0

Alltså jag dör hundra gånger om :')

//Caroline

medde
0

Så ett typiskt drag från tvillingarna..

Gittan
0

Det är underbart!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

Vad dom än gör blir det så himla gulligt och bra av det hela..

Gittan
0

Det är ju det det blir.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

Så sant så..

Men som jag förstår av allt så är det så. Säger man till tvillingarna: Detta får ni inte göra! Då gör dom det..

Liam hade sagt innför en intervju nu i Baku… Kasta inte er i poolen med kläder och skor nu! Nu har rep och något timma.. Vad gör tvillingarna. Två minuter på intervjun så är dom i poolen med läder och skor.

Gittan
0

Min son skulle passa ihop med dem. Nu har jag sagt tusen gånger att han ska lägga sig och vad gör han nu - jo sparkar boll på gården. Så nu har jag inte tid med er längre. Ha en fortsatt trevlig prat stund här om de underbara tvillingarna.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

Han hade nog haft en en guld tid… Ta hand om familjen ..