Jedward

Etikett: övrigt-random
Läst 1057 ggr
Caroline.H
0

Finn fem fel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eller kanske…två? Haha ;)

//Caroline

medde
0

Oj älskar finna fel.. Nu ska det letas…Återkommer med mitt svar.. Eller frusteration…Flört

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
0

Hmm måste kolla mer.. Det jag finner är att bilden på john är Edward och Edward blivit till John. Hur mycket fel ska det vara?

Caroline.H
0

#2 Hoho, rätt ;) Var inte mer än så, tyckte att det var lite skoj bara, då det inte är första gången tidningar blandar ihop dom ;)

//Caroline

medde
0

Ha jag såg det i alla fall på rotmos.. Men det är nog så lätt att ta fel om man inte träffat på dom..Tror jag i alla fall.

Nu är medde stoltGlad

fliza
0

Såg alla fel =)

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥

Caroline.H
0

Kan dessutom inte sluta skratta åt "pinsamheterna", hahaha… Skrattande

//Caroline

medde
0

Ett misstag som jag tycker inte ska i det stora hela ska få eller kunna ske. Gör man sitt jobb tillhundra så…Men visst gav det skratt=)

[jedicated_cajsa]
0

Men hur kunde de missa det där? Det är nästan självklart att det måste vara rätt person på bilderna ;P

Caroline.H
0

Håller med, SÅ svårt kan det ju inte vara att ta reda på vem som är vem, nååån måste väl veta? xD

//Caroline

KaninPiggelin
0

I numret efter stod det en insändare från ett Jedhead om att det gjort fel o.s.v

De skrev som svar tillbaka att det var därifrån som dom fått bilderna som hade gett info om vem som var vem, så då måste även dom ha blandat ihop tvillingarna x)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥