Jedward

Etikettmusik
Läst 817 ggr
medde
0

Jedward the Late Late Show

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Lite av dom sista innan killarna begavs sig till Baku.  Klippet innhehåller en riktigt bra intrevju( som alltd) samt ett uppträdande med låter Waterline

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Caroline.H
0

Ahhhh, om dom där bakgrundssångarna är med i baku så kommer jag ta närmsta flyg och låsa in dom någonstans! Dom sjunger ju falskt och i för hög pitch, man hör ju knappt twinsen :(

Bra intervju dock, haha, älskar när dom är med på Late Late show för "intervjuaren"(är det ens ett ord, haha?)är så bra med dom och blir inte irriterad när dom har sina små "bus" för sig :')

//Caroline

medde
0

Har för mig att det har skrivts om just kören bakom killarna inte är det bästa..Läste det nu undre veckan..

[jedicated_cajsa]
0

De gjorde verkligen en storslagen entr'e! :P

medde
0

Som alltid!! Dom kan sin sakSkrattande

[jedicated_cajsa]
0

Ja = :)

[jedicated_cajsa]
0

De har Sveriges flagga på kavajerna!!! I alla fall på Edwards!! <3

medde
0

Han säger även det i klippet att "våran" flagga finns på kavajen,, Snyggt jobbbat killar,Skrattande

Caroline.H
0

Hoho, jag satt och stirrade på flaggan hela tiden…. :'D Jag var typ "EN DEL AV MITT LAND FINNS PÅ EDWARDS JACKA OMJ!!! :o" ;D

//Caroline

medde
0

#8 Tjustigt va! Glad

fliza
0

Vilka häftiga jackor dom har, håller med dig Carro.. Flaggan är ju urfin där den sitter. Sweet Sweden!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD