Jedwards fanmail?
Hej!
Jag är lite förvirrad, för att jag har letat efter jedwards fanmail, och det har gått både bra och inte riktigt så bra…
1: Vilken av de två adresserna är den riktiga?
2: Jag vet att på den ena adressen (den med Louis Walsh) måste man betala portot, men måste man isåfall göra det på den andra?
3: Har ni skickat ett fanmail till dem någon gång via post? fick ni något svar?
som sagt, liiiite förvirrande… ;)
Jag lovar att svara dig senare under kvälen eller i morgon fm, Sitter och tittar på Deal or no deal. Med tvillingarna och Liam med i programet..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
ok, tack! :)
Jag vet inte vilka av de två du söker. Men den bästa är via denna.
John and Edward, c/o Louis Walsh Management, 24 Courtney House, Appian Way, Dublin 6
Postar du brev så måste självklart porta klistras på.. Tänk på att det ska vara för utlandspost samt Airmail
Även den här kan du finna dom på, men inte lika snabb, Men det brukar lämnas över till Jedward
Globala Radio
30 Leicester Square
London
WC2H 7LA
Även en annan via Louis Walsh
John och Edward Grimes,
12a Louis Walsh Business Park,
Co.MAYO.
Irland
Men jag rekomendera den adreesen som ligger i inlägg 3
Lycka till!
Kan passa på att berätta. Tvillingarna brukar läsa sin fanpost.. Men det kan ta lite tid, men ge inte upp!
Hej jedicated_cajsa Hoppas du fick hjälp med adresserna till killarna.
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Tack!
Jag skickade fanmail till Louis walsh adressen (kommentar 3)
Men jag fick inget svar, men det var nog för att jag hade glömt att betala portot åt dem…
Men tack igen för alla svar!
#6 Oppsm issar du portot, så är risken stor det hamnar i sopptunnan, Men om du skrev avsändare så posten skicka det tillbaka till dig..
Men jag hoppas verkligen du får bättre tur denna gång. Det brukar ta faktiskt någon månad eller så ,. Men svar brukar dyka upp. Tvillingarna gör vad dom kan för att kunna svara och hinna med sin fanpsot.
Ha i tankarna om du skriver att snart är det ECS samt en väntade turné då kan det ta extra tid, men under vinter månaderna är det som det verkar nu, mycket tid hemma i Irland med upprdag och jobb där..Då är nog chansen större för svar tidigare.
Ja, jag funderar på att ge det till dem om de kommer till Sverige, men vi får se om jag lyckas träffa dem!
Det är ju även en toppenbra idé. Du har nog stor chanser att få träffa dom så du kan lämna över brevet. Tvillingarna brukar se till att få umgås med sina fans en stund.