Svar på tal från Jedward
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är första gången jag ser tvillingarna ge svar på tal till "Haters". Inte utan jag riktigt log
Äntligen! Kanske därför jag gillar dom så bra!
Det var dumma larvigt fula och dumma kommentarer på Youtube där låten ligger. Klicka på bilden så kommer den upp i större format
Men i dag svarade dom upp med:
Haters you are all Ducking losers ( remove the D from duck and replace with an F)
JEDWARDTV 27 minuter sedan 45 ![]()
Länken direkt dit. Klicka här
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Den här säger väl allt
For the Jedward haters, f*ck you :*
Så jag säger No comments
Haha vad bra svarat. Tycker det är bra att och helt rätt att även dom kan få säga till vad dom tycker.
Bra det med att byta ut D mot F. HAHAHA,,,,,
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
HAHAHA, ALLTSÅ JAG KAN INTE <3 Klyftiga killar detta, ingen tvekan om saken ;) Bara dom som skulle komma på duck-grejen, haha :')
Bra svar dessutom, inte låta någon trycka ner dom! Blir så trött på folk som faktiskt gör sig så mycket besvär att klicka sig in på deras kanal, gå in på en video och ogilla och sen skriva en värdelös kommentar om hur mycket som hatar tvillingarna. Varför titta då?! Förstår inte logiken. O.o
//Caroline
Därav även jag gillade det dom gjode.Tvillingarna har sin fulla rärr tycker jag..Tumen upp för mig!