Jedward

Etikett: jedward
Läst 942 ggr
[jedicated_cajsa]
0

Jedward på TV PÅ MÅNDAG! ^.^

Hej!

Nu på måndag, (den 23:e april) kommer Jedward att vara med i tv progrmmet "inför Euro vision" på ettan klockan 21:00!

Då visas deras bidrag och en jury säger vad dem tycker om låten och betygsätter den. Så kolla om ni är intresserade…

Tungan ute

Kram jedicated_cajsa!

KaninPiggelin
0

det måste jag se! :D Missar alltid det programmet XP

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

medde
0

Det här programet har vi väntat på nu i flera dgaar.. Så jag säger äntligen måndag.. Boxen ska laddas för att även spela in. Självklart!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[jedicated_cajsa]
0

den där juryn måste vara generösa idag! Langa massor av femmor!!!!Tungan ute

medde
0

Klart dom ska, Annars bojkottar jag SvtFlört

medde
0

Väntar och väntar. Halva programet avklarat!!

Caroline.H
0

HAHAHA, va äre för fel på Juryn. :P Lyssna inte på dom, dom vet inte vad dom pratar om. ;)

//Caroline

medde
0

Va? Jag hörde inte vad du sa! Ursäkta ska ta ut mina öronproppar jag stopade in då jurym började.

Nu hör jag dig Caroline! Inte lyssnade jag på juryn! Rena förolämningarna!

[jedicated_cajsa]
0

Jag håller med, juryn hade väl en väldigt dålig dag, eller så hade de huvudvärk ;P

Men alla andra vet att Jedward är bäst och jag vet att Jedward inte bryr sig om de skulle råka se det där Glad

Men jag blev väldigt häpen, det var inte väntat! Dessutom så var det typiskt att man var tvungen att vänta HELA programmet innan deras låt kom, vilket såklart var sist :P

medde
0

Det var inte mycket dom tyckte om i låtarna.

mau5
1

Det är inte någon fel på juryn. Jedward suger i år. Kolla på live videon, där sjunger dom falskt och failar på tonerna.

Den har fått 59% ogillningar på youtube hahaaha!!

medde
0

#10 Men om du tycker det är så. varför skriva här? Tycka vad man vill är helt okey, men inte att komma in här och håna med en massa hahaha ser jag inte som okey. Då ber jag dig snällt och vänligt att lämna sajten. Bara för man inte gilar någon eller något så är det okey, men att bara för det beskylla för falska toner och failar som du uttrycker. Är onödigt då det inte stämmer,, kom med konkret fakta i så fall.

Om du ser runt på dom andra klippen som finns så går du bet. Där ligger det högt på gilla. Om du även ser hur många som ser deras konserter runt om i världen..Så slår dom högt världen över, även i asien. Kollar du deras twitter ligger dom bland dom högsta.

Dipsie'n'Poo
0

Missade det programmet… Tänkte se det… Kommer någon ihåg vad de fick för siffror?:)

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

medde
0

Det kommer i reprise nu under helgen. Så ingen fara du missade.

[jedicated_cajsa]
0

Jag tror att du kan kolla på svt play :D

Dipsie'n'Poo
0

#13 Okej, jag ska försöka hålla koll!

#14 Haha, vad trög jag är xD Finns ju något som heter Svt Play.. :P

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta