Jedward

Etikettjedward
Läst 521 ggr
medde
0

Jedward Tatuerade

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

För cirka fem timmar sedasn i dag den 30 mars twittrade killarna med starten på twittret :JEDWARD HQ

Vidare i twittret  så skrev det att  lite senare under dagen har Jewdard något stort  att tillkännage alla Jawesome Jedwardians!

Nu har det kommit ut och vet ni vad! Jedward har varit i på Zulu Tattoo och tatuerat sig!!! Både John och Edward har varsinn tatuering  där det står Eurovisoin.

Detta är tvillingarnas sätt säga det att visa sin passoin för ESC och att dom nu för andra året i rad repesenterar Irland.

Men dom satt inte sina tatueringar på samma ställe, uatn valde olika stället för var på kroppen det skulle sitta. Det blev insidan på armen och nacken som valdes ut.  Men inte var det utan smärta..

Kika in på klippet och se när  John och Edward gör sina tatueringar..

Videoklippet från Zulu Tattoo då Jedward får sina Tatttoos

Klick på mig eller direkt på klippet som lder till "tuben"

Tillägg. Jag vet inte om detta är gjort med permanent bläcker eller inte., Men det lär vi alla få reda på så småning om=)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Caroline.H
0

Haha, jag tror att det är fake ;D Fast man vet ju aldrig, men dom har ju alltid varit emot tauteringar och det är ju trots allt snart första april ;) Men jag tycker att det är riktigt coolt och riktigt snyggt med tatueringar så all respekt till dom om dom är äkta :D

Edit: Om man tittar så ser tatueringarna också otroligt fina ut för att vara helt nygjorda. Dom brukar vara svullna och röda, så nja, jag vet inte riktigt om jag tror på det ;)

//Caroline

medde
0

Det är nog med stor sannerlighet inte permanent bläck, där av slut raderna i inlägget. Men man ska aldrig vara säkerFlört På dessa bustroll

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥