Jedward lämnat Sverige.
Tidigt nu på morgonen lämnade tvillingarna Sverige för den här gången. Dom är nu i England. Nu kan bara börja hoppas på att dom snart dyker upp igen..
Många av fansen var där och vinkade av tvillingarna då dom lämnde Sverige och Arlanda.
Tack för den här gången John och Edward Grimes!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Många var dom och många mer sen när de vinner melodifetivalen och de kommer igen.
Vi ska ju ha poolparty för dom när dom kommer så nu är det bäst att dom pallrar sig hit, haha :'D Fast det tror jag att dom gör, dom gillar ju Sverige ;)
//Caroline
Dom gillar Verkligen vårat trevliga land. Samt det som är toppen är att dom har anknytningen till låtskrivare och studio jobb här. Så dom kommer för både det och konserter. Det är jag helt säker på
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Bara väntar till nästa gång dom kommer.. Hur länge ska jag behöva vänta???
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
#5 Det kommer att gå fort, svenska Jedheads har ju ett poolparty att planera tills dess och vips så kommer dom att vara här igen! :D
//Caroline
Klart dom kommer!! hur blev det med flaschmobben vet du carro?
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
#7 Hmmm, jag har faktiskt inte hört något mer… Jag ska snoka runt lite och se om jag hittar något…
//Caroline
Va bra. Tala om vad du finner i tråden här..