Waterline klättar
Låten Waterline klättrar bra i Irland. Jst nu ligger den som 5:e mest nedladde låt på singellistan.
Det finns och så gott som klart att Waterline släpps på CD den 16 mars som singel. Då borde denna kunna beställas via nätet. Men lite hopp så är det även snart här i Sverige
.jpg)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Får låtarna komma ut innan finalen är?
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Så fort dom har spelats i sin deltävling, så är det okey.
Det visste jag inte.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Lyssna bara p den svenska radion. Tycker jag hör hele tiden Danny, och många andra från uttagningen..
Klart den är ju bäst.
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Åhhh, jag sitter ju här och väntar på att den ska gå och köpa i Sverige… ;)
//Caroline
Den kommar snart säger mamma.. Under våren
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Nu finns det en tråd om realse datum ute på sajten.
Den cd är min!
Finns inte på Spotify ännu :/
#10 Det var dåligt tycker jag, vet du om den kommer snart där?
# 11 - Vet inte, men det görs reklam på spotify att Dannys låt från melodifestivalen har blivit inlagd och går att lyssna på. Så jag tycker ändå att Irlands vinnande bidrag borde komma snart också! Kanske den inte givits ut på CD ännu förresten? Det kan ju vara därför den inte kommit in?