OT - Tonårsidoler Ifokus
Ställer frågan här inne och hoppas att ni inte har några regler om OT-trådar men jag hittade inga iaf.
Jag såg att ni startade en sajt om Jedward och kom på att det borde finnas en iFokus för fler tonårsidoler, och inte bara Jedward (även om dom är jättebra). Men eftersom jag är under 18 får jag inte Starta en sajt så jag undrar om det finns någon här inne som är intresserad av att starta typ "tonårsidoler.ifokus"? Som skulle handla om alla tonårsidoler.
Jag ställer gärna upp och är Medarbetare, men behövs någon som är över 18 också 
Vet inte om det skulle på ett sätt överlappa sajterna mellan, Härinne har vi som du märkt Jedward som vårat ämne och hjärteklapp.
Vad vill du sajten ska handla om i formen, Att vara en idol eller att vara ett fan. Eller rent av en massa prat om olika sångare & grupper?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Det tycker jag skulle vara superbra! Alla samlade på samma ställe liksom, att kunna diskutera tonårsidoler som inte har en egen sajt på ifokus =)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Jag tycker också att det skulle vara en bra ide.
Hälsningar Lurvas11
Prova fråga på en sajt som ligger ämnet nära, så som musik eller något i den stilen.
SKa testa där också, tack för tipset!
#5 hör av dig om det blir =D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#6 Det gör jag :D
http://musik.ifokus.se/discussions/4f54b4d7d4ebea6079005104-ot-tonarsidoler-ifokus Här är tråden inne på musik ifokus 
Puttar!
Låser tråden. Eftersom frågan är nu ställd på annat forum som är hänvisat till
Mvh