Jedward

Etikettvåra-egna-bilder-och-möten
Läst 1318 ggr
Caroline.H
0

Jedward i Sverige

Twitter exploderar nästan! Killarna twittrade:

"We are really excited we are in Sweden from the 17th to the 21st it is gonna be loads of fun .is it sill snowing there ?"

Och efter det kom explosionen, KILLARNA KOMMER TILL SVERIGE DEN 17-21 MARS! :D Eller tja, mars verkar det vara iaf ;)

Jag kommer nästan helt säkert, den 17 och 18 ska jag försöka vara där men det beror på vad mina föräldrar vill :)

SÅ EXCITED! :D Det är faktiskt ingen som vet exakt vad dom ska göra, en det luskas nog ut snart ;D

//Caroline

medde
0

Har sökt vidare info,men inte funnit något. Men det kommer fram inom en snart framtid..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Caroline.H
0

Ser att jag helt missat att skriva att det är i Stockholm. Jag kommer att försöka luska reda på mer jag med och hålla det uppdaterat här inne, stockholm är en stor stad ;)

//Caroline

Caroline.H
0

Ingen ny information än, jag är på Arlanda Flygplats på lördag morgon om allt går som planerat…

//Caroline

medde
0

Ska du till Arlanda? Hur? med vem? Behöver du hjälp dit?

Caroline.H
0

#4 Mamma följer med mig om jag åker dit, tror vi tar tåget eller så kör vi dit så jag kommer dit utan problem…  Sen hänger jag väl där hela dan och chillar med alla Jedwardfans och väntar på tvillingarna xD

//Caroline

medde
0

Å din mamma förljer med, då får jag en fikavän på plats. Om ni åker tåget så kan jag plocka upp er.. Inga problem alls.

Caroline.H
0

#6 Hihi, hon lämnar mig på flygplatsen och sen går hon runt i stockholm tror jag :P Hon hade ingen lust att sitta där hela dagen… xD

//Caroline

medde
0

Aha..Har du kollat ankommande.

medde
0

Ringer en vän som är trafikledare och luskar om jag kan få lite info.. Hoppas…Inte säkert, men frågan är ju fri och svaret..

Caroline.H
0

Om vi bara tar reda på vart dom är på fredag så är det nog inte så svårt att kolla när dom kommer.

//Caroline

Caroline.H
0

Update: Inga tvillingar för Sverige på lördag som det ser ut. Möjligtvis måndag, tisdag eller onsdag. Kanske inte alls men det hoppas vi väl på.

//Caroline

Caroline.H
0

Ny uppdatering:

We cannot wait to come to SWEET SWEDEN on Wednesday! We think around between 12pm-2pm stockholm the Pop Rocket Will Land!

WOOOOHOOO, DOM KOMMER PÅ ONSDAG! :D Och jag har studiedag, måste bara *host* övertala mamma *host*

//Caroline

medde
0

Om inte så vet du att du har hjälp från mig CarolineH

medde
0

Lägger in det Tvillingarna skrev. Men hänvisar även till #12

JEDWARD JEDWARD ‏ @planetjedward

We cannot wait to come to SWEET SWEDEN on Wednesday! We think around between 12pm-2pm stockholm the Pop Rocket Will Land!

Caroline.H
0

Hur tar man sig från Stockholm tågstation till Arlanda? Två trettonåriga tjejer som känner sig lite lost i Stockholm här, haha. Finns det möjligtvis en tågstation närmare Arlanda? Flygplatsen ligger ju typ ganska många mil utanför Stockholm…

//Caroline

medde
0

Men Carro. Jag kan plocka upp er påstationen och ni åker med till Arlanda

Caroline.H
0

#16 Så ni ska till Arlanda?! :'D Gud, jag skulle ju aldrig kunna tacka er nog…

Jag kommer ärligt talat att börjar gråta av lycka om allting faktiskt funkar och jag kan åka dit… helt seriöst. Och jag gråter ALDRIG ;) Bara att fråga Kaninglassen, känt henne sen fyran och hon har typ sett mig gråta två gånger, när min hamster dog och på skolavslutningen i 5:an då vår älskade klass splittrades, så det här betyder typ världen för mig… <3 :')

//Caroline

medde
0

Jag vet! Det märkte jag redan då vi var på fryshuset Flört Men det är du väl med på att vi inte missar att åka dit, finns inga vilda hästar i världen som håller oss därifrån. Då skulle fliza aldrig prata med mig mer.

Vi hörs av i helgen, så kan vi bestämma när var hur! Så fixar vi allt med tider och det som ska passas. Du har helt ok med din mamma, hälsa henne lovar att ta väl hand er, och se till ni kommer dit och hem tryggt

Caroline.H
0

Det skulle vara otroligt snällt… Måste övertala mina föräldrar dock, dom tycker fortfarande att det är för krångligt… Men jag hoppas att jag lyckas! Tråkigt nog måste jag nog avboka min ridning men det får vara värt att missa den en enda gång…:(

Mamma kan tyvärr inte följa med då hon jobbar… Så det blir jag själv tror jag, eventuellt att en kompis(Cissi, som var med på konserten)ville med men jag tror inte att hon skippar ridningen för Jedward så jag blir förmodligen själv Flört

//Caroline

medde
0

Jag kan hämta som vi gjorde sist, och lämna på samma sätt. Men prata med din mamma först-

KaninPiggelin
0

glöm inte att fråga efter deras autograf mellan snyftningarna carro! ^^)

Hoppas ni får prata med dem! :D

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

medde
0

Är det klart CarolineH kan komma?