Jedward

Etikettövrigt-random
Läst 777 ggr
Caroline.H
1

Sorg för killarna

Det har under förmiddagen kommit ut att killarnas morfar/farfar avlidit. :'( Det är så otroligt sorgligt, jag kommer ju börja gråta snart…

James Grimes hette han.

http://www.rip.ie/death_notices_detail.asp?NoticeID=158156

Fans som snackar om att dom ska gå på begravningen och så vidare, gör dom det blir jag så besviken. Det är ingen som kommer se det, men jag får väl skicka det lite mentalt, GÅ INTE PÅ BEGRAVNINGEN FÖR GUDS SKULL. RESPEKT SNÄLLA.

Tror seriöst att jag börjar grina om någon verkligen går på begravningen och jag skäms för att tillhöra samma "fankrets" som dom isf. Jag vet inte vad ni tycker men för mig är det något av det mest respektlösa man kan göra…

//Caroline

medde
0

I det här fallet håller jag med dig. Det är en fråga om respket för en annan människas privata. Begraving är en famlijehögtid. Det är tyvärr det brister. Att man går in i killarnas liv, och glömmer en bit att dom har sitt eget liv och fansen har ett annat liv i det "privata" Som dom själva sa en gång. Många fans tror det är "flickänner" till oss.

Man kan som ett fan lämna kondoleanser genom twitter eller via en sänd blomma om så vill till begravningen.. Men låt killarna få ha sin sorg med sin egen familj i denna stund.

Det John och Edwards farfar som har gått bort.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Gittan
0

Håller med, men det kommer också vara många sensationstidningsfotografer där tyvärr.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

KaninPiggelin
0

går några fans på begravningen är det ju helt… jag vet inte.. men då gillar jag inte Jedward fans längre…

Vila i frid :(

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Caroline.H
0

Redan nu har det kommit upp bilder. ******* kommer explodera snart, vart är världen påväg egentligen? H-E-M-S-K-T.

//Caroline

medde
0

Ursäkta CarolineH men kan du pm:a mig om var, då jag inte uttrycka mig till jag har klar fakta,

medde
0

Var inne på en sida som kallar sig swejedward.blogg. Den sidan sjönk hårt i mina ögen efter vad jag fanna därinne. Exakt som du sa Caroline. Den första sidan jag sökte på fann jag bilder utlagda från  begravningen tagna från en irlänska tidning. sedan skrevs det på sidan" De ser så ledsna ut! Åhhh =:'(

Men är detta att visa respket för och innför sina idoler.? Nope inte enligt mig. Rena rama paparazzi fasoner..Låt killarna få han sin sorg och stöd med att visa resskpekt. Men det är klart tar man an artiklen från en tidningen så behöver man tillstånd både för artikel och bilder..Vilket kan inte vara gjort då den inte finns länkar eller källhänvisning

KaninPiggelin
0

#6 precis! Ingen respekt och medkänsla för killarna :(

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

medde
0

Ja inte ska fansen vara papparazzi mot sina egna idoler och ge sig in på detta sätt. Jag trodde i mitt enfall att fansen stöttar och sporrar sina idoler samt samarbetar tillsamnnans med andra fans. Allt för att finnnas där. Men har märkt på vissa sidor man fryser ut andra grupper som har killarna som sina idoler..