Jedward

Etikettövrigt-random
Läst 889 ggr
Caroline.H
0

Är ni på?

http://www.facebook.com/events/336692059702653/

(jag hoppas att man kan se sidan även fast man inte har facebook?)

Jag är med i alla fall! Det som är planerat är alltså en träff, Plattan i Stockholm. Först träffas vi, sen sjunger vi Waterline allihopa och går sedan runt och delar ut flygblad om att man ska rösta på Jedward i Eurovison osv. Sen är det möjligtvis planerat att vi ska ha en flashmob(alltså en dans). Jag tror att detta skulle bli så otroligt grymt! Det är en del kvar att planera men mycket är klart, t ex så tror jag att dom ringt till polisen och frågat om det är okej att göra en sån här sak(det kan räknas som demonstration/reklam och då är det inte okej).

Jag är iaf med på detta, får jag inte skjuts dit så tar jag tåget eller nåt men jag ska dit!

//Caroline

medde
0

Du vet jag kan hämta och lämna,

Ring flizan du

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Caroline.H
0

Haha, jag gick bara till mamma och sa "Mamma, bara så du vet så SKA jag till stockholm den 10 mars." Hon ba "Jaha, ehm…okej?" xD Så jag tror att jag kan få skjuts faktiskt, men tack ändå! :D

//Caroline

fliza
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det ska bli rysligt kul mamma lova mig att jag ska få gå dit! Jag ryser när jag tänker på hur kul det ska bli!!!!!!

En liten fråga!  Jag undrar om man typ övar på dansen först?

+ här nere är en liten flash mob om ni vill kicka på vad det är om ni inte vet eller om ni bara vill testa!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

medde
0

Det kommer nog bli superkul.. Det blir att ladda vidoekameran så man kan filma allt.

fliza
0

4# yippe det ska bli den 4 bästa dagen i mitt liv!

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

KaninPiggelin
0

Kan inte komma tyvärr :( :/

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

fliza
0

Men jag undrar om man tränar på dansen inan för en del säger ja och en del sägel nej?

Caroline.H
0

#7 Vi kommer ta en timme ca att lära oss dansen, det ska bara vara en enkel :) Som det ser ut nu så kommer dom även att ha flera stycken såna här(då kan ju du också vara med, #6, om du känner för det :D)och då kanske vi tränar på första gången och sen gör flashmoben senare :)

//Caroline

KaninPiggelin
0

#8 haha vi får se ;)

Eliiinah
0

bara en fråga… är det något Jedhead från Växjö som ska på detta? :) (om det finns nåt Jedhead från Växjö bortsett från mig förstås, känner ingen som är det)

medde
0

Har någon hört mera om det hela. Blir det av?

Caroline.H
0

Jodå, det blir av, som det se ut än så länge :) Ca 57 pers som har sagt att dom ska komma redan så det blir rätt så stort iaf ;)

//Caroline

medde
0

Låter bra! Jag med mig kamera.

fliza
0

Så kul det kommer att bli.

Caroline.H
0

Och jag får inte vara med…

//Caroline

fliza
0

MenGråter

KaninPiggelin
0

#15? :(

Caroline.H
0

Jag ser inte problemet i det eftersom att jag klara mig helt själv. Det är inga som helst problem med att ta mig dit, dom vill bara inte låta mig åka :@

//Caroline

fliza
0

Kan  jag å mamma hjälpa till?

Caroline.H
0

#19 Nej, tyvärr inte :( Om ni inte ringer till mina föräldrar och låtsas att ni kommer från skatteverket och hotar med att ni kommer och tar vårat hus om dom inte låter mig åka till Stockholm Oskyldig

//Caroline

KaninPiggelin
0

#18 vad sämst :( Men du åkte ju själv förut? :(

Nu har du glömt nåt ;D

medde
0

Hej på er. Näe det gör jag inte.. Det finns en liten gränns..

Caroline.H
0

#21 Ditt meddelande #17 hoppade in i mellan, haha, så jag såg det inte…

#22 Haha, nej, skämt åsido, så elaka ska vi inte vara(eller som alla mina kompisar säger det så ska man väl skriva elakka….! xD Internskämt…)

//Caroline

medde
0

Nej snälla ska vi vara.

KaninPiggelin
0

#23 så elaaaaka ;)

medde
0

Oskyldig

Caroline.H
0

Suck, jag vill ju verkligen åka :( Mamma tycker att "Vi åkte ju till Örebro och allt, det räcker"… Är det någon som vet, är det gåavstånd från plattan till tågstationen?

//Caroline

medde
0

Yepp det är inom samma område.

Caroline.H
0

OBS! VIKTIGT

Segelstorg är upptaget på lördag och därför kommer det inte att bli av där. Ni får gärna gå in på facebooksidan och ge förslag till andra ställen att ha träffen på! Det kommer att kosta 700 kr att ha träffen så det skulle vara bra om alla kunde ta med 10-20 kr så att alla delar på kostnaden.

Taget från facebooksidan så att alla får veta…

//Caroline

medde
0

Men hur få rman kontkat med domn och hur kan man skriva p deras sida. Funkar inte för mig alls.

Caroline.H
0

#30 Du måste först gå med i eventgruppen, genom att klicka i, upp till höger, " "Jag kommer". Sen ska det gå att skriva.

//Caroline

medde
0

Det har jag gjort och fick även ett pm via FB, men det funkar inte ändå

Caroline.H
0

Då vet jag inte. Det var det enda jag gjorde och sen funkade det.

//Caroline