Jedward - elaka?
Twitter är seriöst i uppror just nu, det startade i eftermiddags någon gång med att någon sa att något hänt på något flygplats i Dublin. Efter mycket forskande och frågor så har jag kommit fram till vad som sägs ha hänt…
Tydligen så ska John ha varit på riktigt dåligt humör eller något sådant… Och behandlat fansen så illa att jättemånga till och med börjat gråta. Vissa säger att inget ha hänt men andra är djupt besvikna och känner sig otroligt ledsna efter "träffen" med killarna på flygplatsen.
Jag vet inte vad jag ska tro. Alla kan ha en dålig dag och det får man ju respektera. Jag fick också höra att dom var väldigt stressade(skulle säkert till något plan), dom var dessutom tvugna att flyga med ett annat bolag vilket säkert betyder många nya saker att tänka på. Förmodligen kommer John att vara precis lika trevlig som vanligt nästa gång han träffar fansen. Men samtidigt är jag rädd att det här är början av resultatet från filmen i tråden "Ta't lugnt". Kanske kan kännas lite långsökt men ändå…
Jag var ju inte på flygplatsen när det här hände, jag har inte sett några videos eller någonting så jag vet inte alls vad som har hänt egentligen. Jag tror bara att det här kommer att vara över snart och allting kommer att vara som vanligt. Men det är ett intressant ämne att diskutera.
Jag tycker faktiskt att det hela verkar leda tillbaka till det här "Bara människor"-grejset. "Dom har en dålig dag - hur många har du egentligen?"
//Caroline
Vill in och läsa först .Återkommer.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Nu sägs det också att John skulle ha varit full i norrköping?! Vad är det här för fans egentligen?!
Snälla, lämna tvillingarna ifred…
"I think John was a bit drunk on the Sweden tour. We went out to meet him one night and the whole crew was out at the bar. Edward was sleeping on their hotel room because he was sick so John was alone. He acted so differently, and I actually could smell alcohol on his breath. But I'm sure he didn't drink much though. But it's acceptable, he's 20."
Det tror jag tyvärr inte en sekund på.
//Caroline
Det är nog med all säkerhet bara snack. Men det är om så skulle vara så. Att man beter sig inte som "vanligt" så kanske man vill vara människa och få vara ifred ibland.. Då är man som dom säger:He acted so differently
Pust.. Kanske skulle skaffa egna liv i ställer för att leva killarnas liv
Twitter is the place to be, det här är otroligt intressant måste jag säga…
//Caroline
Jedwards är elaka! De tar ju juryröster från andra.
Inte har dom bara fryst av fansen på flyplatsen.. Om man ser det här klippet,,Okey det är endast 7 sek men man ser killarna skriva autografer till fansen.. Så dom har ju inte bara varit otrevliga och fräst av fansen.. Något måste ha hänt eller så ljugs det kraftigt på twitter
Jag tror att det är folk som kanske är lite otacksamma, dom kanske var där bland alla andra fans och så fick dom inte den där bilden eller autografen dom ville ha och då sprider dom ut rykten om att dom är "elaka för att dom inte vill vara med sina fans"? Killarna kan ju omöjligt hinna med alla, det går lixom inte. Det verkar vara en tjej på Twitter som är mittpunkten i det hela som verka ha startat ryktet.
So much drama going on just nu. Läste typ den sjukaste saken ever igår, jag vet att fans är beredda att göra mycket för att få träffa tvillingarna men det var bara så fel, haha.
//Caroline
sen vet man ju inte vad som är sant.
Så lågt ifall det nu är någon som spridit detta rykte.
#7… XP
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Ligger nog mycket i det.. Men som jag sagt flera gånger, Respketen måste ges till killarna. Samt att man faktiskt låter dom leva sitt liv. Dom är 20 år vill nog ha ett liv själva. Dom umgås och gör så mycket för fansen mer än många andra, Då kan dom ju belönas med den respekt som dom förtjänar..Då kommer dom nog alltid umgås och fortsätta vara ett med fansen..Men klivs det över kan det nli ett slut på dey hela, och det vore tråkigt för många fans världen runt.
För det första: "I think John was a bit drunk on the Sweden tour." So what?! for gods sake, han är 20 år. De flesta 20-åringarna dricker? Så jag fattar inte riktigt vad som skulle vara så "skandalöst" med det.
OM det med att John skulle varit otrevlig mot fans är sant (notera OM) så tvivlar jag inte en sekund på att han är så mogen så han skriver förlåt på twitter eller kanske till & med filmar in ett förlåt.
Dock är det såna här saker som börjar hända när fans slutar respektera sina idoler. Till viss del får de faktiskt skylla sig själva!
10# Jag är säker på att det bara är några som vill håla på!
+ Att jedward inte är ett du elaka!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥