Jedward

Etikettjedward
Läst 1694 ggr
Caroline.H
1

Ta't lungt :(

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Såg just ett klipp som lagt upp idag, det är från gårdagen när killarna var i Killarney. Det har varit otroligt mycket uppståndelse på Twitter om det här klippet och det kan jag förstå. Det man får se är ett klipp där John går ut från byggnaden, tror han är på väg till en bil eller så utanför? Alla fans är ju väldigt på som vanligt, inget konstigt antar jag. Men man ser att John inte vill vara där, han försöker få folk att flytta på sig och lämna lite plats men fansen verkar inte lyssna speciellt. Det slutar med att han sliter sig loss från folksamlingen och springer sedan därifrån i full fart. Och hela folkmassan springer efter honom… Han gömmer sig bakom en planta men alla hittar honom, han springer iväg igen, vid det här laget så tycker jag nog att det var rätt tydligt att han inte ville ha alla efter sig? En tredje gång försöker han sedan springa därifrån men sen tror jag att han går in någonstans…

Jag kan förstå att det är kul att träffa dom, ta bilder med dom osv osv… Men jag har märkt att så otroligt många verkar tro att dom är övermänskliga på något vis. Dom är lixom bara människor och alla vet nog att dom älskar sina fans otroligt mycket men dom måste ju få kunna vara lite för sig själva ibland. Och bara för att han gick ut så betyder ju inte det att han gör det för att vara med alla fans, man ska ju inte behöva ha en hel massa vakter för att gå en liten bit utomhus… Sen tycker jag att de tecken han gav i den här filmen var så otroligt tydliga… Förstår faktiskt inte detta alls, men det är väl så jag tänker antar jag och jag vet bara att JAG inte skulle springa efter dom sådär, om man inte märker att dom VILL…

//Caroline

Leffe
1

Det är tyvärr så här det fungerar. Det är baksidan av kändisskap

Caroline.H
0

#1 Jo det är det jag tycker är så himla tråkigt. Dom ger ju oss så mycket med sina shower, filmer, tweets, men vi kan inte ens låta dom vara ifred för en liiiiten stund. Jag tycker bara att det är så himla tråkigt och önskar att det inte behövde vara så :(

//Caroline

Leffe
0
[lejdyga]
0

Stackarn ;(

medde
2

Jag tycker att det inte finns alls några som verkligen bryr sig om sina fans som just dessa killar gör. Dom är ofta ute och möter sina fans i länder dom besöker,  Det börjar redan i ankomshallarna på flygplatserna. Foton tas dom snackar och möter upp fansen på ett helt undarbart sätt. Sedan forstätter det även runt hotellen dom bor där dom kommer ut och umgås en stund.  Var dom än har varit så är dom posetiva och glada killar som ställer upp för sina fans.

Men en dag kommer det att hända om dom inte får sin respket och kunna känna sig trygga i sin omgivning. Då är det slut på det hela och fansen kommer kanske en dag att endast få se dom som många andra stjärnor, endast vinkande från ett hotellfönster. Det är dit det kommer att gå en dag om det inte längre blir bekvämt för killarna, och då är det endast fansen som själva gjort bort sig. Vilket vore så enormt tråkigt då dessa killar verkligen har och gör allt som dom kan för sina fans. Men det finns en gränns för alla.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[lejdyga]
1

#5 Håller med!,  det är fansens fel att dom inte  kommer hälsa lika mycket som dom fick göra förr! så det är bäst att dom skäper sig nu!.

KaninPiggelin
0

Var ju samma i Örebro, helt sjukt :P

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Eliiinah
1

Min personliga åsikt kring sånt här är; fyfan. han var så jävla snäll (som de två brukar vara) & hoppade över staketet för att, som jag tolkar det, att kunna snacka med några fans & ta bilder & sådana där saker. Vad är inte det första de gör? Jo, börja trycka sig mot honom, skrika fruktansvärt mycket allihopa. Visst, de flyttar på sig när han säger "take two steps back", men efter två sekunder står de likförbannat lika nära honom igen. Sen går det så långt att han till & med blir tvungen att bryta sig loss med alla sina krafter för att slippa de. Varför? Jo, för att de drar & sliter i honom, tar honom på håret, är för på helt enkelt. 
Fast jag tror att de sista flickorna som springer gör det för att han råkat springa iväg med deras block. Men de andra som följer efter i början, varför?! Förstår bara inte. Blir riktigt upprörd över såna här saker så förlåt om jag kanske låter väldigt bitchig i texten, men aa. Ville bara skriva av mig lite då detta förekommer hela tiden i kändisvärlden bara för att vissa "fans" inte kan acceptera att även fast de är kändisar så har de faktiskt ett privatliv..

medde
0

#8 Hej! Först ska jag säga hjärtligt välkommen in hit till Jedward sajten=)

Visst jag kan bara instämma med ditt inlägg. Det är verkligen trist då detta händer för killarna. Att respketen tappas för dom personerna dom är verkligen är. Dom blir ett hett byte och inga personer att respketera utan enbart ett byte. Det här kommer att en dag slå tillbaka på fansen själva en dag.

Precis som vi andra skrivit i tråden, dom är så snälla och verkligen möter upp sina fans på alla möjliga sätt, och hela tiden talat om hur mycket dom älskar sina fans..Men en dag kommer det att ta slut från deras sida, och dom kommer att skyddas mer och mer. Av rena säkerhets skäl.

Det skulle vara verkligen tråkigt för alla  fans runt om i världen.. För visst är det både kul och trevligt att se alla fina möten som sker på nästan varje flygplats dom landar på. Men som som sagt en dag kan det hela ta slut.  Det kommer inte ske bara för att. Utan av rena säkerhetsskäl för  killarna.

[lejdyga]
0

#8 Välkommen till  jedward iFokus !, jag håler ochså  ditt svar!  dopm gör värkligen allt för sina fenns!

Caroline.H
0

Jag håller helt med er, så sjukt respektlöst, han visar så galet mycket respekt mot sina fans och det vore ju kul om han kunde få något tillbaka… Visar fansen ingen respekt så kommer killarna tillslut inte att orka mer och då blir det ingen Jedward för fansen alls, vilket jag tycker är så otroligt tråkigt, särskilt för dom fans som faktiskt visar respekt. Jag har alltid sett dom som människor och kommer alltid att göra det, visst få man bli helt galen och skrika på deras konserter och så, det känns lixom ganska normalt och jag menar, det är ju det som gör att det blir roligt för J och E lixom. Men jag tror att skulle jag få träffa dom så skulle jag vara mer "Hey, what's up?" typ, ta det lite coolt och tänka på att det är människor jag pratar med, inte ett spöke från medeltiden lixom…

Btw, #8, välkommen hit :)

//Caroline

medde
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tänk om fler tänkte till ioch inte bara i stundens känslor som då tar överahanden.  Tyvärr är jag helt säker på att det kommer ta ett slut till en viss del för fansen att få umgås med killarna. Dom har gjort sitt för sina fans.. Tror inte det finns några mer posetiva killar då det gäller att bry sig om sina fans.. Men en dag kommer det snart att hända en olycka då fansen tappar sitt omdöme då killarna är ute.

Titta på det här klippet.. En bra antydan att dom verkligen vill vara fred i bland.

Eliiinah
0

Tack så jätte mycket allihopa (:

jag har sett det hända ett favoritband till mig. T.ex (det bandet då) när de hade meet n' greets så brukade de stå o krama sina fans o verkligen ta sig tid för varenda en. Nu får man istället ställa sig i en kö, få ett hej, en autograf & ett hejdå. Har man Tur så får man en bild också. Känner på mig att detta kommer hända med Jedward om fansen inte börjar ta sitt ansvar när det gäller att träffa dem. För det är inte bara Jedward som måste ta ett ansvar, utan även fansen. 
Blir så otroligt irriterad & så sjukt ledsen att sånt här ska behöva hända :/

[SallysPigge]
0

Usch inte klokt detta …. :-O

medde
0

#13 Exakt som du säger, Fansen behöver även dom ta sitt ansvar.. Jag är med att alla vill få en bild och osv.. Men respketen kan man inte tappa på den vägen.

Caroline.H
0

Nej, det här var en stor fet diss från mig, och det håller vi nog alla med om…

//Caroline

medde
0

Det gör vi med alla säkerhet alla. Men det som är lite trist är att man vill nå ut. Sluta gör så här, för annars kommer ingen av fansen få se och träffa dom på det sätta killarna ställer upp på nu.. Det kommer endast bli under ordnade former. Det spontana kan försvinna.

Eliiinah
0

Jag kan med all säkerhet säga att det spontana i alla deras fanmöten kommer försvinna totalt om det fortsätter såhär. Har vi tur så fortsätter det spontana ända tills 2012 är slut, men isåfall kommer det minskas mer och mer.. usch, blir så trött på detta. Men hur ska man kunna nå ut till alla fans o lyckas få dem att förstå? Skulle kunna göra allt som fanns i vår makt för att lyckas isåfall!

[lejdyga]
0

Jag tycker dom ska ställa sig framför tvn och  säga vad dom tycker för hela världen !

medde
0

Om det skulle bli en vinst med låten Waterline. Kommer det att bli en hel del nya som upptäcker Jedward.. Då kan det bli början till ett slut..

[lejdyga]
0

Mmm …..

fliza
0

Jag har kollat på den videon över 10 gånger nu och tycker det är så fel stackars john han sa ju till att alla ska få fotas med han men dom drog i hans kläder klappa hans hår och bara va puckade!

Jag förstår att han stack! Det är för mycket press! Men som tur har han sprungit maraton så han kunde ju springa fort som tusan!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

[Dominik]
3

Tycker faktiskt att vakter är ett måste. Alla kändisar har vakter.

Tycker bara synd om John

medde
0

#23 Det är nog åt det hållet det kommer att bli om det här fortsätter för killarna.

Eliiinah
0
#24 vakter är det minsta som kommer hända om det fortsätter såhär.. De kommer inte våga träffa fansen just för att det kan hända såna här saker igen. (min dator bestämde sig för att jag skulle skriva i fetstil, dyker upp på allt jag skriver just nu, så aa..)
[josefineomar]
0

Jag tycker att de nästan verkar övermänskliga som har ett sådant tålamod med alla sina fans, men vill man vara utan fansen ibland så tycker jag att fansen borde backa undan. Tråkigt med alla fans som tvingar ut sina idoler på vägarna framför bilar bara för att få vara nära. Det är ju verkligen "jättekonstigt" att kändisar ofta ser sura ut på någon bild - de är ju inte alls förföljda eller så ;)

Caroline.H
0

#26 Word!

//Caroline

LeeKnow
0

Förlåt John för att de är sånna ******* Gråter

medde
0

Någon som vet om det lugnat ned sig på Twitter?

[LejonTjejen]
1

Men visSA '' Fans '' fattar inte att de MÅSTE vara ifred ibland . Tänk på hur det skulle kännas att ha en flock men främande folk efter sig !!

SÅ TÄNK EFTER INNAN DU SKRIKER OCH ÄR JOBBIG !!! //

Nån du inte känner som bryr sig !!