Jedward i Aftonbladet
Det här kunde man se i Aftonbladet idag tack vare den Svenska låtskrivaren till Waterline. Alltid kul att se Jedward i Svenska tidningar :)
Foto: Linnea
//Caroline
Nu ska fliza snart ner och inhandla dagens tidning
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#1 Haha, tror att det får bli min "Dagens promenad", måste ju ha den tidningen såklart ;)
//Caroline
Jag har en till som stampar och vill ut!
Kul.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Så Nu var det klart..Dotter har sin tidning.
Haha, mina föräldrar bara "Oj vad liten den va, köpte du tidningen bara för den där lilla?!" "Daaaaa, det är Jedward!" xD
//Caroline
Är med på dina föräldrar, Då fliza ville ha två tidningar, i fall den ena skulle bli skrynklig på vägen hem.. Pust..
medde det är ju viktigt! Tänk på andrahandsvärdet också.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Jag ska spara tidningen tills typ 2083 eller nåt och sen ska jag sälja den för då är den värd nåt för att den är gammal… Hoppas jag ;D
//Caroline
#9 Den finns nog på dator hos Aftonbladet 2083 så man kan få den där för vanligt pris
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Andrahandsvärde. Oj det missade jag!! Okey hon får ha sin dubletter. Problem är att jag inte ens för läsa tidningen.
Du kan väl läsa den som skulle bli skrynklig
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Jag får inte röra den,, den är intagen i hennes rum! Tur att det finns nyhter på nätet.. Jag kansek också vill läsa artiklen,
Haha, jag klippte bara ut den lilla artikeln om Jedward och sen fick mamma och pappa ta tidningen. Ska dock gå och hämta den sen så att jag kan spara den, så att jag komemr ihåg vilket datum dom var med ;)
//Caroline
Du är snäll du..
vad kul! :D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Jag har två exemplar av tidningen
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥