Minnessaker
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har ni någon sak som minne från Jedward? Jag har flera saker hemma, men lite vill jag ha för mig själv. Men då jag var i Örebro så hade dom en handduk som användes av dom bägge. Sedan kastades den ut av Edward. Den hänger på väggen i mitt rum
Jag är så glad att den är min. Det är ju deras smink och DNA som finns på den.
I klippet så ser ni när dom använder den och kastar ut den..
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Den måste du fotografera och visa. 
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Haha,.. Ska be fliza fota den, för jag får nog inte göra det.. Det är väl skyddad.. Men som sagt den hänger på väggen i hennes rum, med en del spår på den som smink osv..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Coolt.
#3 Om du visste var hon är glad för sin handduk.. Inte röra.,bara titta även för hennes mamma.
De är ju sälvklart fattar du inte de.
Ni är roliga. Den kommer ju att promenera iväg av sig själv så småningom.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Den enda minnessak jag har är den lilla konfettibit som John kastade ner från trappan det sista han gjorde innan han gick ifrån scenen på Örebrokonserten… Den sitter på min Jedwardvägg :D
//Caroline
Minsta lilla sak blir stor.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Visst ja! Det har fliza också en hel del här hemma av den silver konfettin.
#10 Hihi, jag tog den som han kastade ner från trappan, tänkte ta den som dom sköt från kanonerna men så kom jag ju på att den har dom ju inte rört vid ens en gång så det var inte lika kul, haha xD
//Caroline
Det är alltid kul att ha något hemma så man kan sitta och tänka tillbaka på det man varit med om. I alla fall positiva saker.
Minnen är något man bevarar hela livet..
Jag älskar alla mina minnen, den bästa är nog i alla fall den stora kramen, då Edward fick man jacka han vill ha..
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
På konserten i Örebro kastade dem också ut en handduk, dom höll på att fälla oss för den där handuken,haha. Coolt att dem kastar ut saker till fansen :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Jag ska ta och fota den under dan=)
#16 det blir kul att se! :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Japp jag ska fixa måste bara ladda upp min mobil för det är i den jag har dom bästa handuks fotona!