Jedward

Ert bästa minne

2013-10-13 14:43 #0 av: AmandaJE

Vad är ditt bästa minne med/av killarna? När du fick träffa dem? När du såg dem på TV första gången? Berätta! Skrattar

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Anmäl
2013-10-13 14:44 #1 av: AmandaJE

Själv har jag så många, men antagligen de två gånger jag såg dem och främst när jag fick träffa dem och få kramar och pussar haha :') Var så kul för Liam blev lite arg på mig för att jag frågade killarna om pussar, kunde bara inte missa det liksom.. Generad

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Anmäl
2013-10-15 11:21 #2 av: medde

Bästa minne.. Hm,, Tror det nog är ett litet eget mötesom råkade hända i ett garage och bara vi inga andra, samt privata DM på twitter. men som sagt det finns många bra minnen som är lite "hemliga"

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥ 

Anmäl
2013-10-15 12:31 #3 av: AmandaJE

#2 Medde okej, det låter som härliga minnen! Skrattar

www.LesPhotos.blogg.se

Anmäl
2013-10-15 12:34 #4 av: medde

Mycket bra minnen..Blinkar

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥ 

Anmäl
2013-10-16 23:28 #5 av: AmandaJE

Hihi det förstår jag! Skrattar

www.LesPhotos.blogg.se

Anmäl
2013-11-16 00:15 #6 av: AmandaJE

Längtar verkligen efter dom! :O

www.LesPhotos.blogg.se

Anmäl
2013-11-17 22:07 #7 av: michellan97

Jag såg dom live i Linköping och var ca 5 cm från att nudda nån av killarnas hår, haha. Absolut bästa minnet! LiparSkrattarHjärta

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.