Annons:
Etikettjedward
Läst 1780 ggr
medde
8/28/13, 12:26 PM

Ang Jedward´s namnbyte

Det har ju skrivits i press flera gånger om deras tilltänkta namnbyte som skulle vara John & Edward Grimes som gruppnamn, eftersom det skrevs att dom ville se sig mer som vuxna. Men som sagt Jedward är ju deras varumärke världen över.. I det här klippet tycker jag att dom själva faktiskt själva gör klart att det inte blir Namnbyte. Eller vad säger ni?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
[jedicated_cajsa]
8/30/13, 5:37 PM
#1

Det låter väldigt lugnande, men jag är ändå förvirrad. För i det senaste numret av tidningen "Frida" är det en artikel om dem som berättar om att de ska byta namn… 😐

fliza
8/31/13, 7:20 PM
#2

Jedward ska vara 4-ever

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

[jedicated_cajsa]
9/1/13, 9:08 PM
#3

#2 Vad bra! :)

medde
9/3/13, 7:26 PM
#4

Tror inte ens dom kan få bort Jedward även om dom vill., Det lär leva kvar

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AmandaJE
10/5/13, 9:20 AM
#5

Håller med, tror 'Jedward' är så… vad ska man säga, "fast" hos alla, tror inte det kan försvinna! :)

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

medde
10/15/13, 11:16 AM
#6

Som det verkar i dagsläget så märker man att det inte försvann alls, utan de är Jedward än i dag

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
AmandaJE
10/16/13, 11:34 PM
#7

Håller med, har inte heller märkt av det! :)

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

AmandaJE
11/16/13, 12:04 AM
#8

Någon som hört något mer om det här? =)

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

AmandaJE
11/21/13, 3:12 PM
#9

Jag har i alla fall inte gjort det! :)

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Upp till toppen
Annons: